Diesel robi to dobrze!

Marka Diesel do najnowszej reklamy pokazującej kolekcję na sezon wiosna-lato 2017 zatrudniła Davida LaChapelle, artystę, fotografa, producenta i reżysera filmowe - w ogóle nas nie dziwi sukces tego filmu, z taką osobistością to musiało się udać. Amerykanin uwielbia pracować na grząskim gruncie, któremu bardzo blisko do wywoływania skandali i z całą pewnością taka jest ta reklama Diesela.

David LaChapelle - skandalista, którego kochają gwiazdy

Z całą pewnością to spotkanie Andy'ego Warhola najmocniej wpłynęło na twórczość David LaChapelle. Od tamtego momentu fotograf współpracował między innymi z GQ, i-D, Rolling Stone, The New York Times Magazine, Vogue, The Face, Vanity Fair, a przed jego obiektywem chętnie pozowały Lady Gaga, Angelina Jolie, Madonna, Giesele Bundchen czy Pamela Anderson.

Specjalista od teledysków

David LaChapell poza fotografowaniem lubuje się także w klipach muzycznych. Pierwszy teledysk stworzył w 1994 roku dla artystki Penny Ford i od tamtego na jego liście wielokrotnie pojawiali się tacy artyści jak: Elton John, Kelis, Amy Winehouse czy Britney Spears.

Reklama Diesela działa na emocje

Kampania #MakeLoveNotWalls jest o burzeniu ścian zaburzeń psychicznych i mentalnych, które dzielą nasze społeczeństwo. Jej celem jest pokazanie, że powinniśmy się zjednoczyć w imię jedności i miłości. Czy to odwołanie to aktualnie panującej atmosfery w Stanach Zjednoczonych za panowania Trumpa? Z całą pewnością nie tylko do niego. 

Diesel pokazuje ścianę jako symbol separacji. Burząc ją pokazaliśmy silną opowieść wokół tego tematu. Za pomocą "czołgu miłości" Diesel zrobił w murze wyrwę w kształcie serca do miejsca wypełnionego kwiatami, miłością i wolnością.