Wzorem największych domów mody takich jak Céline, Saint Laurent czy Dolce & Gabbana, Zara zaprosiła do współpracy dojrzałe kobiety po 40. roku życia. Hiszpańska sieciówka stworzyła wyjątkową kampanię na sezon jesień-zima 2017/2018, w której udział wzięły Małgosia Bela, Kristine de Cocnik oraz Yasmine Warsame. Lookbook uzupełniają wypowiedzi modelek na temat... starzenia się. To dość odważny krok w dobie kilkunastoletnich influencerek i instagramerek, ale naszym zdaniem potrzebny. Za pomocą kampanii Timeless Zara komunikuje, że moda jest dla wszystkich, bez przedziału wiekowego. 

Jeden z największych konkurentów Zary wchodzi do Polski. >>>

Co znajdziemy w jesiennej kolekcji? Mnóstwo ponadczasowych klasyków. Trencz w kratę, oversize'owe płaszcze w stonowanych kolorach, proste dżinsy z wysokim stanem i grube swetry, dzięki którym nie zmarzniemy w nadchodzące, chłodne dni. Naszym faworytem jest szary garnitur w drobną kratkę. Warto zainwestować w kilka rzeczy, które będą nam służyły dłużej niż jeden sezon. Z takim właśnie zamiarem odwiedzimy Zarę w najbliższym czasie. Czeka nas bardzo stylowa jesień!