Flutur oferuje jaskrawe kolory oraz dopasowane kroje, których nie brakuje podczas tanecznych imprez rave’owych. Kolekcję wypełniają żywe odcienie różu, pomarańczowego i fioletu, holograficzne detale, a kroje nawiązują do retro sylwetek sportowych.

Motylkowy logotyp Dua Lipa inspirowany jest ulotkami imprez rave’owych z lat 90. i reprezentuje przemianę oraz nowe początki, które są trwale zakorzenione w tej barwnej kulturze. Ten w połączeniu z kultowych logotypem kota marki PUMA, tworzy spójną identyfikację, która pojawia się na większości produktów z kolekcji. 

„Motyl reprezentuje metamorfozę i nowe początki. Już podczas pracy nad pierwszą kolekcją miał on dla mnie ogromne znaczenie. Teraz, przechodząc do nowej odsłony mojej współpracy z PUMA, to znaczenie umocniło się jeszcze bardziej. Czuję, jakby dojrzewało to we mnie wraz z postępem naszej współpracy.” – mówi Dua Lipa.

Kolekcja obejmuje ponad 30 produktów, a wśród nich dres T7 czy buty CELL Dome King, stworzone przez ambasadorkę. Produkty unisex występują w szerokiej gamie rozmiarów, tak aby mógł cieszyć się nimi każdy. Oferta butów oferuje także model Mayze w trzech wariantach: klasyczny Mayze, Mayze Boot i Mayze Metallic. W stworzeniu produktów pomagał artystce wieloletni współpracownik PUMA, Billy Walsh.

Zdjęcia do kampanii wykonał Jordan Hemingway, a choreografią video zajął się John Byrne. U boku ambasadorki wystąpili także tancerze towarzyszący jej podczas trasy „Future Nostalgia”.

Kolekcja PUMA x Dua Lipa Fultur Drop 2 dostępna będzie od 14 lipca za pośrednictwem PUMA.com oraz w wybranych sklepach partnerskich.