Nową ambasadorką legendarnej brytyjskiej marki Pepe Jeans została Dua Lipa, jedna z najbardziej popularnych wokalistek i ikona stylu. To kolejna po Siennie Miller, Alexie Chung i Carze Delevingne ambasadorka tej marki. Dwudziestotrzyletnia Dua Lipa jest w tej chwili w najlepszym momencie swojej kariery – dwa tygodnie temu dostała Grammy dla najlepszej debiutującej artystki i za najlepszy utwór dance, czyli Electricity, a tydzień temu zgarnęła Brit Award za najlepszy brytyjski singiel – One Kiss. Spotkałyśmy się z nią w prywatnym klubie Laylow w Notting Hill w Londynie, niedaleko słynnej londyńskiej Portobello Road, przy której w 1973 r. powstała marka Pepe Jeans. Rozmowę z artystką opublikujemy w kwietniowym numerze Glamour.

Autorem zdjęć kampanii na sezon wiosna/lato 2019 jest brytyjski fotograf David Sims, brytyjski fotograf, który portretował m.in. Davida Bowie, Nirvanę, Bjork czy Courtney Love. Zdjęcia, które zrobił Dua Lipie nawiązują do historii Pepe Jeans London. Dua Lipa pozuje w stylizacjach podkreślających denimowe dziedzictwo marki. Zdjęcia i kolekcję łączy wyrazistość, klasyka i ponadczasowość.

Dua Lipa i Pepe Jeans to para idealna  – zarówno wokalistka, jak i marka, urodziły się w Londynie i stały się symbolami brytyjskiego stylu. Dua była fanką Pepe Jeans już jako nastolatka (mama zabierała ją do sklepu Pepe Jeans na zakupy). „To brytyjska marka, która powstała bardzo blisko miejsca, gdzie się wychowałam i teraz mieszkam – czuję, że coś nas łączy. Jest ważną częścią Londynu i dużo dla mnie znaczy”, mówi Dua Lipa.

Dodatkowym argumentem, by rozpocząć współpracę z marką był innowacyjny program Tru-Blu*. To inicjatywa ekologiczna Pepe Jeans, budowana na bazie trzech ekotechnologii, które mają ustanowić nowy standard w projektowaniu i produkcji dżinsów przyjaznych środowisku.

„Dua Lipa jest jedną z najszybciej szybujących w górę światowych gwiazd muzyki, a jej styl doskonale współgra z DNA naszej marki,” mówi Mark Blenkinsop, dyrektor marketingu Pepe Jeans. „Współpraca z Duą jest kamieniem milowym na drodze rozwoju Pepe Jeans. Rok 2019 zapowiada się obiecująco zarówno dla Pepe Jeans, jak i Dui Lipy – przedstawimy wspólnie wiele specjalnych akcji, które ucieszą i zaangażują naszych fanów”, dodaje.

W filmie reklamowym Dua Lipa tańczy do remixu jednego ze swoich największych przebojów – bluesowej ballady Thinking 'bout you