Harry Styles niejednokrotnie udowodnił, że ma świetne wyczucie stylu. Były członek One Direction, który wydał właśnie debiutancką płytę i podbija listy przebojów hitem Sign Of The Times, nie stroni od projektów największych światowych marek, jak Gucci (ostatnio szczególnie), Saint Laurent, Alexander McQueen czy Burberry. Trzeba jednak przyznać, że nawet w prostym białym T-shircie wygląda jak milion dolarów. Choć akurat ten model, w którym można było go spotkać kilka dni temu, to nie do końca zwykła koszulka. A wszystko przez hasło, jakie się na niej znalazło.

Harry postawił na model z napisem: Women are smarter. Okazuje się, że to projekt marki Itsasickness, który pojawił się w kampanii społecznej, zainspirowanej wydarzeniami ze stycznia tego roku w Waszyngtonie. Jak możecie się domyślić, chodzi o Women's March, mający swoje odpowiedniki również w innych miastach na całym świecie. Model ten można kupić za 100 dolarów (swoją drogą, to ponad 600 dolarów mniej, niż słynny już T-shirt z feministycznym przesłaniem We Should All Be Feminists domu mody Dior), a część dochodów ze sprzedaży koszulek trafia na rzecz organizacji Planned Parenthood.