Ruszająca we wrześniu kampania promuje nową linię produktów o nazwie Ready. W jej skład wchodzą stylowe dżinsy wykonane z innowacyjnej wodoodpornej i utrzymującej ciepło tkaniny, które nadają się zarówno do pracy, jak i na wieczorne wyjście czy weekendowy wypad za miasto.

Czerpiąc inspirację z tej linii ubrań, Wrangler zaprosił do współpracy znanego miłośnika przygód AlastairaHumphreysa. Z jego pomocą powstały interaktywne mapy online ze wskazówkami dotyczącymi ciekawych miejsc i atrakcji w Londynie, Manchesterze i Edynburgu, a także głównych miastach w Niemczech i Polsce. Użytkownicy mogą zawęzić wyniki wyszukiwania, wybierając rodzaje przygód, które ich interesują – czy to wjazd na rowerze na najwyższy pobliski szczyt, czy spacer po lesie z przyjaciółmi. Wrangler będzie zachęcał użytkowników do dzielenia się swoimi przygodami Born Ready Adventures na internetowej mapie możliwością zdobycia fantastycznych nagród.

Współpraca Wranglera z AlastairemHumphreysem, odkrywcą i autorem idei „mikroprzygody”, wprowadzi filozofię w życie w serii filmów BornReadyAdventure, prezentując wskazówki, jak przygotować się do takiej przygody. W wideoprojekcie wezmą też udział bloger lifestylowy KamilPawelski (autor bloga EkskluzywnyMenel) i niemiecki aktor i prezenter JochenSchropp, którzy udowodnią, że aby przeżyć coś nowego, wystarczy tylko wyjechać za miasto.

Niemiecki aktor JochenSchropp i Alastair rozpoczynają działania od krótkiej podróży pociągiem, który zabiera ich za miasto. Film pokazuje parę na malowniczej nadmorskiej przejażdżce rowerem na plaży, poprzedzonej pływaniem w morzu. Jochen stwierdza: "To niesamowite, kiedy myślisz o tym, co można zobaczyć i czego doświadczyć, oddalając się zaledwie o jedną godzinę podróży z miasta. Na wyciągnięcie ręki są piękne łąki, lasy, a nawet jeziora idealne na kąpiel - Wyzywam Cię ".

Kampania ma na celu promocję nowej filozofii marki Wrangler. BornReady opiera się na tworzeniu z dżinsu innowacyjnych ubrań, które nie ograniczają użytkownika, ale żyją razem z nim. Linia powstała z myślą o mieszkańcach miast, którzy lubią spędzać weekendy aktywnie, lecz przy tym nie chcą rezygnować ze swojego stylu.

Wszelkie treści związane z Born Ready Adventure marki Wrangler, w tym interaktywne mapy i wskazówki dotyczące przygód, będą dostępne TUTAJ.