Elle Fanning już za kilka dni pojawi się jako jeden z gości festiwalu w Cannes. 19-letnia aktorka będzie promować tam dwa filmy ze swoim udziałem - The Beguiled w reżyserii Sofii Coppoli (to już ich drugi po Somewehere wspólny projekt) oraz How to Talk to Girls at Parties Johna Camerona Mitchella. Ale podczas tegorocznej, jubileuszowej edycji (70!) zobaczmy ją także w zupełnie nowej roli - ambasadorki L’Oreal Paris, marki współpracującej z tym jednym z najważniejszych wydarzeń w świecie kina już od 20 lat. 

Młodsza siostra Dakoty dołączyła tym samym do grona takich gwiazd, jak Julianne Moore, Naomi Watts czy Blake Lively, które również są twarzami kosmetycznego giganta. Pierre-Emmanuel Angeloglou, Global President marki nie ma wątpliwości, że wniesie powiew świeżości do przyszłych kampanii brandu.

Elle była naturalnym wyborem dla marki, ponieważ idealnie podkreśla naszą miłość do piękna i kina. Co więcej, jest twarzą młodego pokolenia znakomitych aktorów, ale również inspirującym płótnem dla makijażystów.

Współpraca z L’Oreal to nie pierwszy kampanijny projekt z udziałem Fanning. Elle ma już na swoim koncie sesje wizerunkowe dla innych dużych marek. Do tej pory promowała m.in. Tiffany & Co., Miu Miu i Marc by Marc Jacobs.