Emma Watson walczy o prawa kobiet

Rola Hermiony we wszystkich częściach przygód Harr'ego Pottera dała jej ogromną popularność, ale także moc, którą Emma Watson postanowiła spożytkować w dobrym celu. Jej przemowa na forum ONZ inaugurująca kampanię "HeForShe", w której nawoływała mężczyzn do przyłączenia do walki o równouprawnienie kobiet na wielu zrobiła piorunujące wrażenie.

"The Press Tour" - nowy projekt aktorki zaangażowanej w poprawę kondycji współczesnego świata

Ambasadorka Dobrej Woli ONZ po raz kolejny udowodniła, że kondycja naszej planety jest dla niej bardzo ważna i na każdym kroku wybiera świadome decyzje i stara się wpływać na innych. Aktorka wspólnie ze stylistką Rebeccą Corbin-Murray wystartowała z nowym projektem na Instagramie zatytułowanym "The Press Tour".

Dlaczego warto znać projekt "The Press Tour" i co jest w nim takiego nadzwyczajnego?

W związku z częstymi spotkaniami prasowymi na całym świecie i uwadze, którą od kilku miesięcy ogólnoświatowe media poświęcają zbliżającej się premierze nowego filmu Disneya "Piękna i Bestia" (Emma Watson gra w nim główną rolę) aktorka postanowiła stworzyć nowe konto na Instagramie. Publikuje na nim stylizacje, w których występuje podczas spotkań prasowych czy przedpremierowych pokazów jej najnowszego filmu. Nie byłoby w tym nic nadzwyczajnego gdyby nie fakt, że wszystkie jej kreacje są przyjazne środowisku i mają certyfikat "eko" konsultowany z firmą Eco-Age.

Co to jest Eco-Age i jakie zasady wyznaje?

Eco-Age firma działająca na rzecz zrównoważonego rozwoju i ochrony środowiska. Wśród jej zasad znajdziemy między innymi: transparentność, czyli legalne działania i publiczne komunikowanie o swoich działaniach na rzecz zrównoważonego rozwoju, zakaz zatrudniania dzieci do pracy, respektowanie praw pracowników czy minimalizowanie zanieczyszczeń przedostających się do środowiska na etapie produkcji.

Jakie stylizacje znajdziecie na "The Press Tour"?

Emma Watson wyznaje zasady zrównoważonego rozwoju przy wyborze swoich stylizacji i postanowiła się z tym dzielić publicznie na Instagramie. Wśród zdjęć na "The Press Tour" znajdziecie zdjęcia poszczególnych sylwetek z dokładnym opisem z czego składa się konkretny look. I tak na przykład podczas pobytu w Paryżu, gdzie aktorka promowała film "Piękna i Bestia" wspólnie ze stylistką wybrały sukienkę zaprojektowaną przez Nicolasa Ghesquière, dyrektora kreatywnego domu mody Louis Vuitton. Kreacja powstała z plastikowych butelek, a jej produkcja znacznie ogranicza zużycie energii i redukuje uwalnianie dwutlenku węgla do atmosfery.