Jesienią 2015 roku Kylie Jenner wystartowała z własną marką kosmetyczną Kylie Cosmetics, która okazała się ogromnym sukcesem komercyjnym. Produkty znikały w zawrotnym tempie i w bardzo krótkim czasie stały się sprzedażowym hitem. Jednak sukces nie trwał zbyt długo, ponieważ po euforii fanów Kylie Jenner przyszła fala hejtów. Dlaczego?

Po pierwsze klientki Kylie Cosmetics zaczęły się skarżyć, że kosmetyki sygnowane nazwiskiem Kylie Jenner są bardzo słabej jakości, przesyłki bardzo często nie zawierały wszystkich zamawianych produktów bądź zawierały wady produkcyjne. Większość komentarzy dotyczyła składu kosmetyków - ich jakość nie jest adekwatna do ceny, którą trzeba zapłacić za dany zestaw.

Pewnie precedens trwałby jeszcze przez dłuższy czas, gdyby nie popularny serwis Better Business Bureau (miejsce skupiające opinie na temat przeróżnych produktów w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie), który podjął decyzję o zablokowaniu profilu marki Kylie.

Kylie Jenner w odpowiedzi na zaistniałą sytuację wystosowała oficjalne oświadczenie na swoim oficjalnym koncie na Instagramie:

"To wy jesteście powodem, dla którego to robię i motywujecie mnie każdego dnia, aby moje kosmetyki były najlepsze jak tylko się da. Nadal się uczę i chcę sprawiać, aby wszyscy byli szczęśliwi. Przyznaję, że organizacja Better Business Bureau zamknęła moje konto w swoim serwisie i zmieniała ocenę. Sprzedałam już miliony szminek i błyszczyków i wszystkie skargi na ich temat były na bieżąco rozpatrywane. Mam serdecznie dosyć ludzi, którzy wtykają nos do mojego biznesu. Nie zamierzam dyskutować z hejterami."