To już trzeci raz, kiedy marka Levi’s  łączy siły z GANNI. Tym razem efektem współpracy jest kolekcja GROW UP inspirowana Matką Naturą. A w kampanii promującej tę kolekcję Emma Chamberlain i jej przyjaciele odkrywają pełen niespodzianek bujny ogród warzywny, celebrując swoją miłość do natury.

Zresztą myśl o naturze, środowisku naturalnym, przyświecała twórcom nowej linii Levi's x GANN, która została wykonana w co najmniej 55% z certyfikowanej bawełny organicznej. Poza tym do jej produkcji użyto również naturalnych barwników z roślin i minerałów oraz wykorzystano techniki oszczędzania wody.

Marki GANNI i Levi's to idealne połączenie. Uwielbiamy optymizm, niepokorność i przystępność, jakie GANNI wnosi do swoich projektów, a także nasze wspólne zaangażowanie w zrównoważony rozwój, który jest ważnym elementem naszej współpracy. Kolekcja jest pełna klasyków, które są tak samo cool, jak i wygodne – zapewnia Karyn Hillman, Chief Product Officer, Levi's.

Kolekcja GROW UP będącą efektem współpracy Levi's x GANNI swoją premierę miała podczas Copenhagen Fashion Week , który zakończył się zaledwie kilka dni temu. Podczas pokazu kolekcji GANNI SS23 na wybiegu można było zobaczyć także modele z kolaboracji z marką Levi's. W Kopenhadze funkcjonował też przez kilka dni pop-up store, gdzie można było przymierzyć i kupić modele z wybiegu. A także spotkać topowe infuencerki, które natychmiast zakochały się rzeczach z linii GROW UP. Od 18 ubrania dostępne są w wybranych sklepach Levi's i online na stronie marki.

Co znajdziemy w kolekcji? Składa się ona z ośmiu elementów (zadbano o zapewnienie jak najszerszej rozmiarówki, mając na uwadze inkluzywność). Wyróżniają je stonowane kolory i proste kroje. Inspiracja? Praca w ogrodzie. Zarówno takim w Kopenhadze, jak i San Francisco – jak zapewniają twórczynie i twórcy. Zresztą zobaczcie na zdjęciach!