Jedna z najbardziej rozchwytywanych supermodelek na świecie w najnowszej kampanii marki Reebok namawiać będzie kobiety do tego, by wykorzystywały fitness jako ucieczkę od otaczających ich negatywnych emocji, poprzez wdrożenie 3 zasad filozofii marki Reebok, która stawia na społeczne, fizyczne i mentalne korzyści płynące z fitnessu.

„Trening ma dla mnie nie tylko aspekt fizyczny ale też psychologiczny. Pomaga mi uciec od hałasu w mojej głowie. Tylko wtedy mój umysł się wycisza.” - wyznaje Hadid.

„Kiedy brałam udział w zawodach sportowych, tak bardzo skupiałam się na osiągnieciu doskonałości, że trenerzy wycofywali mnie z zawodów. Skupiałam się na swoich błędach, co wywoływało kolejne potknięcia – to był efekt domina. Aż wreszcie nauczyłam się zmieniać kierunek i przedmiot mojej uwagi. Odtąd to moje pomyłki, moje niedoskonałości najbardziej mnie motywowały.”