Glamour Eco Awards

Rusza pierwsza edycja plebiscytu Glamour Eco Awards. Po raz pierwszy w swojej historii magazyn „Glamour” wraz z Wami – naszymi czytelniczkami i internautkami nagrodzi firmy, osobowości, inicjatywy, które w sposób realny działają na rzecz ochrony środowiska, przyznając im tytuł Glamour Eco Award. Redakcja „Glamour” wraz z kapitułą wyłoni nominacje w każdej z 7 kategorii. Następnie na serwisie glamour.pl na podstronie Glamour Eco Awards odbędzie się głosowanie online. To Wy wybierzecie laureatów i laureatki w każdej z kategorii. A zwyciężczynie i zwycięzcy będą mogli używać logo Glamour Eco Awards.

Naszym celem jest wyróżnienie osób i firm, które dzięki swojemu zaangażowaniu czy inwestycjom przyczyniły się do zwiększenia świadomości ekologicznej w Polsce. Oddając swój głos, wspierasz ekologię i dajesz sygnał, że los naszej planety jest Ci bliski. Nominacje do nagrody Glamour Eco Awards ogłosimy w szóstym numerze magazynu „Glamour” i na naszej stronie.

Glamour #ECOTALK

Aby przybliżyć Wam ważne zagadnienia związane z ochroną środowiska i proekologicznymi działaniami co miesiąc zapraszamy na live'y z cyklu #ECOTALK na naszym instagramowym koncie @glamourpoland. Katarzyna Dąbrowska, redaktorka naczelna „Glamour” wraz z zaproszonymi do rozmów ekspertkami i ekspertami rozmawia o ekologicznych wyzwaniach czy różnorodności biologicznej. Poniżej znajdziecie wideo z  live'ów.

 

Ekomisja Guess

Partnerem naszego ekoplebiscytu została marka Guess, która stawia na proekologiczne działania. Ich wyrazem jest chociażby rozwijana z sezonu na sezon linia SMART GUESS.

„Moda przyjazna środowisku jest paliwem napędowym naszej kreatywności: pozwala przemyśleć sposób, w który projektujemy nasze produkty. Misja tworzenia projektów przyjaznych środowisku pozwala nam na nieustanną innowację, ewolucję i mobilizuje do poszukiwania nowych rozwiązań. Robimy więc to, na czym znamy się najlepiej: tworzymy przyszłość mody, która spełni pragnienia nowej generacji klientów. Zaoferuje jeszcze więcej przy mniejszym zużyciu wody oraz emisji odpadów i tlenków węgla” – mówi Współtwórca i Dyrektor Kreatywny  marki GUESS Paul Marciano.

W skład kolekcji SMART GUESS wchodzą produkty wszystkich kategorii: od dżinsów przez okrycia wierzchnie po ubrania w stylu casual. Tworzone są z przyjaznych środowisku surowców najnowszej generacji:
organicznej bawełny, naturalnych konopi (uprawiane są bez udziału pestycydów i chemikaliów z aż o 70% mniejszym zużyciem wody niż bawełna), a nawet przetworzonych plastikowych butelek. Marka stawia nie tylko na przyjazne planecie materiały, ale też na przykład ogranicza powstawanie odpadów przy produkcji swoich ubrań.