Na specjalnym spotkaniu z klientami i gwiazdami pojawili się międzynarodowi goście specjalni, przede wszystkim JeffreyEnglishmakijażystaSephoraPROBeautyTeamUSA, który wykonał makijaż zgodny z jesiennymi trendami dla PatriciiKazadi. Poza nim do dyspozycji polskich klientek Spehora był także makijażysta WillMarherbe ze Smashbox (koniecznie zajrzyjcie na jego Instagram @willofmyown, na którym pojawiła się m.in. relacja z pobytu Willa w Polsce). Will jest światowej klasy ekspertem w dziedzinie konturowania twarzy - jego triki z bronzerem i rozświetlaczem są gwarancją idealnego selfie. Modelka KamilaSzczawińska poznała triki Willa i z jego pomocą wypróbowała konturowanie na własnej skórze.

Markę Burberry reprezentowała ClareReadBurberry InternationalExpert Runway Make-up Artist- makijażystka wykonała make up inspirowany najnowszymi trendami. Jej modelką była tego dnia NataliaKlimasKrzysztofNadziejewiecDiorBeauty malował natomiast Helenę Norowicz znaną ostatnio przede wszystkim z kampanii reklamowej Bohoboco. Ekspert Estee Lauder, Dariusz Kotarski przedstawił nowości kosmetyczne marki aktorce Katarzynie Zielińskiej. Dariusz BudzikurMarc Jacobs Beauty opowiedział gościom o nowościach marki na sezon jesień-zima. 

Tegoroczną nowością przygotowaną dla klientek Sephora była „wyspa olfaktoryczna”, w której podczas specjalnych warsztatów z senselierem – MartąSiembeb, odkryć można było to, w jaki sposób wyrazić siebie poprzez zapach, a także poznać główne nuty tegorocznych trendów w zapachowych. Była to okazja do przypomnienia nowości w tej dziedzinie - perfumy Kenzo, HugoBoss, Givenchy, Burberry, KarlaLagerfelda, PaccoRabbane i Thursardi.