W najnowszej kolekcji H&M Conscious Exclusive szwedzka sieciówka po raz kolejny udowadnia, że moda może być naturalnie przyjazna środowisku. Ubrania na sezon wiosna 2017 powstały z przetworzonych odpadów plastikowych z mórz i oceanów tzw. materiału BIONIC®. 

W najnowszej kolekcji sygnowanej metą Conscious Exclusive znajdziecie pełną kolekcję dla kobiet (najjaśniejszą gwiazdą kolekcji jest pudroworóżowa, zwiewna plisowana suknia z materiału BIONIC®), stroje wizytowe dla mężczyzn i po raz pierwszy pojawią się ubrania dla dzieci, a także ekskluzywne zapachy na bazie olejków organicznych. 

Gwiazdą tegorocznej kolekcji Conscious Exclusive jest supermodelka i filantropka Natalia Vodianova, która po raz pierwszy występuje w kampanii H&M.

„Bycie twarzą kampanii H&M Conscious Exclusive to dla mnie wielki zaszczyt. Postępy w dziedzinie produkcji ekologicznych tkanin, które wykorzystano w tej kolekcji, są absolutnie niesamowite i pokazują, że moda może być w przyszłości bardziej przyjazna dla środowiska” – powiedziała Natalia Vodianova.

Czy wiecie, że już 20% całego asortymentu H&M powstaje obecnie (stan na 2015 r.) z ekologicznych materiałów, a celem marki jest zwiększanie tego udziału z roku na rok. Do 2020 roku sieciówka ma w planach zacząć używać wyłącznie bawełny pozyskanej w sposób przyjazny dla środowiska.