Pamiętacie genialne grafiki Indonezyjczyka Andhika Muksina, który postanowił pokazać, jak jego zdaniem wyglądaliby bohaterowie najpopularniejszych bajek Disneya, gdyby żyli w dzisiejszych czasach? Dzięki niemu łatwiej nam było wyobrazić sobie Królewnę Śnieżkę imprezującą razem ze Śpiącą Królewną na Coachelli czy Kopciuszka w karocy i... w szarej bluzie. A gdyby tak te bajkowie postacie zostały nagle twarzami jednego z najciekawszych obecnie modowych projektów, jakim jest współpraca marki Puma z Rihanną? Brazylijski artysta i zarazem wielki fan Barbadoskiej artystki Atila Britto chętnie Wam to zobrazuje. Jedna z jego grafik opublikowanych na instagramowym profilu @briittoatila przedstawia jedno z ujęć z najnowszej, jesienno-zimowej kampanii Fenty x Puma. Z tym, że w roli modeli pojawiają się Arielka, Królewna Śnieżka, Dżasmina oraz Alladyn. Grafika ewidentnie przypadła do gustu marce Fenty, która udostępniła ją na swoim oficjalnym Intagramie. A Wam jak się podoba?