21 czerwca Kim Kardashian zadebiutuje z nowym projektem, marką kosmetyczną KKW Beauty. Co wiemy na temat najnowszego biznesu gwiazdy social mediów? W zaledwie kilka dni na oficjalnym Instagramie marki zebrało się prawie 300 tysięcy obserwujących, a na stronie internetowej wszyscy ciekawscy mogą zapisać się do newslettera i być na bieżąco z tym, co przygotowała Kim. 

Z najnowszych informacji wiemy, że w katalogu KKW Beauty dostępne będą kredki do konturowania twarzy w czterech odcieniach (Light, Medium, Dark i Deep Dark), a także zestaw dwa w jednym, czyli pędzel i gąbeczka do konturowania. Chcecie mieć olśniewający makijaż w stylu Kim? Przygotujcie się na wyścig z czasem, ponieważ eksperci przewidują, że produkty znikną ze strony w mgnieniu oka - sprzyja temu ogromna popularność Kim (ponad 100 milionów obserwujących na Instagramie) i przystępna cena. Każdy z kosmetyków będzie dostępny już od jutra na oficjalnej stronie w cenie 48$, czyli około 180 złotych. 

Asortyment KKW Beauty dostępny będzie w limitowanej ilości 300 tysięcy sztuk (przy dziesiątkach milionów chętnych to naprawdę ograniczona ilość), a według eksperta z serwisu WWD.com produkty zostaną wyprzedane w mniej niż 5 minut. Stosując zatem jedno z najprostszych działań matematycznych otrzymujemy wynik prawie 14 milionów dolarów zysku ze sprzedaży pierwszej partii kosmetyków najnowszej marki Kim Kardashian. Po sukcesie Kylie Jenner imperium kosmetyczne rodziny Kardashianów podbija świat. 

 

 

@kkwbeauty 6.21.17

Post udostępniony przez Kim Kardashian West (@kimkardashian) 19 Cze, 2017 o 8:05 PDT