Nie wiemy, jak Wy, ale gdybyśmy my mieli wskazać marki odzieżowe, które mogłaby reklamować Jennifer Lopez, bez wahania wskazalibyśmy GUESS. Naszym zdaniem wokalistka i aktorka idealnie wpisuje się w estetykę tego brandu, gdyż sama jest wielką fanką bardzo kobiecych, seksownych, podkreślających sylwetkę i odsłaniających co nie co stylizacji. I oto jest! Pierwszy zwiastun, a dokładnie kadr z kampanii wiosna-lato 2018, której twarzą została właśnie J. Lo! 

Kiedy zadzwonił do mnie Paul Marciano z propozycją zostania nową dziewczyną GUESS, byłam podekscytowana perspektywą bycia częścią tak kultowej marki, którą kocham od kiedy byłam nastolatką - mówi Jennifer Lopez. Kiedy patrzę wstecz na kampanie GUESS, widzę wszystkie piękne modelki i ikoniczne obrazy, które stworzył Paul. To dla mnie ogromny komplement, że wezmę udział w kampanii Spring 2018.

Kampania, której dyrektorem artystycznym jest Paul Marciano, współzałożyciel GUESS ?, Inc., sfotografowała Tatiana Gerusova, rosyjska fotografka pracująca w Los Angeles. Zdjęcia powstały w eleganckiej willi i przywołują klasyczne kampanie marki GUESS. 

Jennifer Lopez to wymarzona GUESS Girl! Jest utalentowaną artystką, ikoną i uosobieniem zmysłowości - mówi Paul Marciano. Jest ogromną gwiazdą, a ta kampania jest dowodem na to, że kobiety stają się piękniejsze i coraz  bardziej utalentowane, ponieważ zdobyły doświadczenie życiowe. Jej uroda i klasa nadają kampanii doskonałej jakości i jestem bardzo podekscytowany, że Jennifer zgodziła się zostać naszą nową GUESS Girl, a także "Femme Fatale", komentuje Marciano.