• Najnowsza odsłona kampanii Zalando Pre-owned ma zachęcić konsumentów do odkrywania bardziej zrównoważonego sposobu kupowania, porządkowania szaf na bieżąco, znajdowania unikalnych przedmiotów i ich “wymiany” dzięki usłudze Zalando Pre-owned.
  • Zalando Pre-owned prezentuje stylizacje młodych gwiazd oraz stale uzupełniane produkty dostępne w ramach tej kategorii, tym samym pokazując, że bardziej zrównoważone i wygodne zakupy nie muszą iść na kompromis ze stylem.

WARSZAWA, 30 września 2021 r. // Zalando, wiodąca europejska platforma modowa i lifestyle’owa, celebruje pierwszą rocznicę wprowadzenia kategorii Pre-owned wprowadzając kolekcję składającą się z pojedynczych ubrań, jak i całych stylizacji przekazanych przez znane europejskie gwiazdy.

Na liście aktorów znalazła się rozchwytywana polska aktorka i piosenkarka Julia Wieniawa, a także szwedzki piosenkarz i aktor Omar Rudberg, hiszpańska aktorka, modelka i działaczka na rzecz osób LGBT+ Lola Rodriguez i włoski aktor młodego pokolenia oraz działacz na rzecz praw człowieka Pietro Turano. Każda z gwiazd ma dedykowaną etykietę, którą oznaczone są jej ubrania i dodatki dostępne na Zalando Pre-owned.

Od 1 października 2021 roku użytkownicy Zalando będą mieli możliwość zapoznania się z wybranymi i stale uzupełnianymi o kolejne produkty stylizacjami. Fani będą mogli korzystać z linków udostępnianych w

mediach społecznościowych Zalando, aby kupować ubrania swoich idoli. Wszystkie fundusze zebrane ze sprzedaży przekazanych przez gwiazdy rzeczy zasilą konto fundacji WeForest.

Pre-owned to bardziej zrównoważone podejście do modowych decyzji zakupowych, do którego Zalando aktywnie zachęca swoich konsumentów poprzez bieżące porządkowanie szafy i wymianę rzeczy po znajdowanie unikalnych ubrań i dodatków z drugiej ręki. Usługa zapewnia niezwykłą wygodę, tak dobrze znaną i kochaną przez klientów Zalando, którą gwarantuje szybka wysyłka, 100-dniowe zwroty oraz wiele opcji płatności.

Omar Rudberg, mówi: “Pre-owned to świetne rozwiązanie, jeśli lubisz wyszukiwać wyjątkowe ubrania i tworzyć unikalne stylizacje. To uczucie, kiedy mogę dać moim rzeczom drugie życie, a przy okazji posprzątać swoją szafę, jest wspaniałe. Kocham to, że mogę w bardziej zrównoważony sposób wymieniać swoje ubrania”

Natalie Wills, Marketing Director w Zalando, dodaje: “Praca z tak wielkimi nazwiskami w ramach drugiego etapu kampanii Pre-owned ‘Koniec dramatów’ jest świetnym sposobem na pokazanie, co Pre-owned może zaoferować naszym Klientom i jak proste może być kupowanie, sprzedawanie i wymiana w ramach tej usługi. Ja również będę uczestniczyć w akcji dostarczając moje własne stylizacje z Copenhagen Fashion Week!”.

Zobacz także:

Odkryj wybory Pre-owned Julii, a od 1.10 kupuj rzeczy z jej szafy: TUTAJ

lub

Kupuj, sprzedawaj i porządkuj swoją szafę z Zalando Pre-owned: TUTAJ