Zapowiedź wyjątkowej współpracy marek Durex i Diesel jest kolekcja, którą po raz pierwszy można było zobaczyć na pokazie mody podczas tegorocznego Milan Fashion Week. W ramach współpracy w wybranych sklepach Diesel na całym świecie będą też rozdawane darmowe prezerwatywy Durex, co ma przypominać o tym, by odkrywać swoje potrzeby i bawić się bezpiecznie.

Odbiorcy Durex to w dużej mierze osoby interesujące się modą. Dlatego już od jakiegoś czasu rozglądaliśmy się za partnerem z kategorii ‘fashion’, który tak samo jak my nie boi się wygłaszać odważnych opinii i który kształtuje kulturę propagującą większą wolność oraz bezpieczeństwo seksualne. Taką marką jest Diesel – to brand, który ma ogromną moc, wyznacza trendy na całym świecie i po-dziela przekonania, które wyznajemy w Durex. Łącząc siły mamy możliwość wzmocnienia przekazu i dotarcia z nim szeroko, zarówno do odbiorców jednej, jak i drugiej marki. Chcemy uświadomić ludzi, że bezpieczeństwo seksualne i wolność seksualna są prawami człowieka" – mówi James Vickerstaff, Head of the House of Durex, Reckitt.

Kapsułowa kolekcja Durex x Diesel

Kolekcja Durex x Diesel idealnie odwzorowuje cele przyświecające kooperacji i sama w sobie wyraża eksperymentalność oraz ambicje. To niezwykle wyraziste ubrania, które jednocześnie można nosić na co dzień. Kolekcja wejdzie do sprzedaży w kwietniu 2023 roku, a jeden z elementów wchodzących w jej skład – t-shirt, na którym literka „D” od „Durex” zmienia się w „D” od „Diesel” – można było zobaczyć na pokazie mody, który odbył się 22 lutego 2023 roku, podczas Milan Fashion Week. Modelki i modele, którzy szli w pokazie modowej marki, występowali na wybiegu, na którym umieszczono niezwykłą instalację z 200 000 opakowań prezerwatyw Durex. Była to zapowiedź dropu Durex x Diesel, ale też przedsmak tego, co będzie czekać odwiedzających sklepy modowej marki. Od kwietnia będą oni mogli zobaczyć, przymierzyć i zakupić rzeczy powstałe w ramach kooperacji brandów, ale też za darmo otrzymać prezerwatywy Durex. Marka dostarczy łącznie ponad 300 000 prezerwatyw, które Diesel będzie rozdawał w wybranych sklepach w wielu krajach. Wszystko po to, by podkreślić, jak ważne jest bezpieczeństwo i przypomnieć, że w zabawie i odkrywaniu siebie nie należy o nim zapominać.  

Inspirująca kampania Durex x Diesel

Co stoi za współpracą dwóch globalnych marek? Chęć inspirowania nas do poznawania siebie, swoich potrzeb i osiągania nieograniczonej wolności oraz spełnienia. W sferze seksualnej pamiętajmy jednak o zabezpieczaniu się – to klucz do pełnego komfortu i przyjemności, które możemy osiągnąć, mając poczucie, że wszelkie ryzyka, takie, jak zakażenie chorobą przenoszoną drogą płciową czy nieplanowana ciąża, zostały ograniczone do minimum.