"Kendall reprezentuje nowoczesne piękno, zupełnie nowe pokolenie kobiet, które dzielą się swoim życiem 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu w wizualnie atrakcyjny sposób i jest pomostem pomiędzy światem mody, rozrywki i mediów społecznościowych. Kendall jest ucieleśnieniem „instagirl”. Jesteśmy podekscytowani, że będziemy  mogli  wykorzystać jej wizerunek, głos, energię i nadzwyczajną moc w świecie mediów społecznościowych by przedstawić Estée Lauder milionom młodych kobiet na całym świecie."

Powiedziała Jane HertzmarkHudis, Global Brand President, EstéeLauder.

 

 

"Reprezentować tak wspaniałą markę to uczucie jak ze snu – to niesamowite wyróżnienie, zupełnie onieśmielające. Kiedy się o tym dowiedziałam, byłam za kulisami tygodnia mody w Paryżu, a przez cały ten czas musiałam utrzymać tę informację w tajemnicy. Jestem szczęśliwa i podekscytowana, że mogę się już tą wiadomością podzielić i być częścią Estee Lauder."

 Wyznaje sama modelka.

 

Kendall Jenner ma zdumiewającą moc w mediach społecznościowych wynikającą z ponad 30mln fanów na Instagramie, Twitterze i Facebooku, co sprawia, że jest modelką numer jeden w social mediach, z szybko rosnącą globalną publiczością. W ostatnim roku Kendall odnotowała również błyskawiczne przyspieszenie kariery w świecie mody i urody, czego znakiem jest podpisanie kontraktu z marką EstéeLauder, jak również 13-stronicowa sesja mody w grudniowym wydaniu amerykańskiego Vogue'a sfotografowana przez PatrickaDemarchelier.

 

Kendall po raz pierwszy pojawiła się na wybiegach tygodni mody w lutym tego roku, idąc w pokazie kolekcji jesień/zima 2014 MarcaJacobsa. Wkrótce potem zadebiutowała w kolekcji mody HauteCoutureChanel, a następnie wystąpiła w pierwszej kampanii reklamowej dla domu mody Givenchy  na sezon jesień/zima 2014. Od tego czasu Kendall pojawia się w pokazach mody wiodących projektantów, takich jak Balmain, Dolce & Gabbana, Fendi. Była też obecna na czerwonym dywanie najmodniejszych imprez tego roku, w tym na MetGala, na Festiwalu Filmowym w Cannes i MTVVideoMusicAwards. Kendall pracowała z większością wpływowych fotografów mody na świecie, takimi jak PatrickDemarchelier, Mert & Marcus, MarioSorrento i MikaelJanssen, i pojawiła się w wielu czasopismach, począwszy od awangardowego LOVE, po biblię mody VOGUE Paris, W oraz ośmiostronicowy artykuł w Interview, który zablokował stronę internetową pisma jak tylko wywiad stał się dostępny online.