"Kendall reprezentuje nowoczesne piękno, zupełnie nowe pokolenie kobiet, które dzielą się swoim życiem 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu w wizualnie atrakcyjny sposób i jest pomostem pomiędzy światem mody, rozrywki i mediów społecznościowych. Kendall jest ucieleśnieniem „instagirl”. Jesteśmy podekscytowani, że będziemy  mogli  wykorzystać jej wizerunek, głos, energię i nadzwyczajną moc w świecie mediów społecznościowych by przedstawić Estée Lauder milionom młodych kobiet na całym świecie."

Powiedziała Jane Hertzmark Hudis, Global Brand President, Estée Lauder.

 

 

"Reprezentować tak wspaniałą markę to uczucie jak ze snu – to niesamowite wyróżnienie, zupełnie onieśmielające. Kiedy się o tym dowiedziałam, byłam za kulisami tygodnia mody w Paryżu, a przez cały ten czas musiałam utrzymać tę informację w tajemnicy. Jestem szczęśliwa i podekscytowana, że mogę się już tą wiadomością podzielić i być częścią Estee Lauder."

 Wyznaje sama modelka.

 

Kendall Jenner ma zdumiewającą moc w mediach społecznościowych wynikającą z ponad 30 mln fanów na Instagramie, Twitterze i Facebooku, co sprawia, że jest modelką numer jeden w social mediach, z szybko rosnącą globalną publiczością. W ostatnim roku Kendall odnotowała również błyskawiczne przyspieszenie kariery w świecie mody i urody, czego znakiem jest podpisanie kontraktu z marką Estée Lauder, jak również 13-stronicowa sesja mody w grudniowym wydaniu amerykańskiego Vogue'a sfotografowana przez Patricka Demarchelier.

 

Zobacz także:

Kendall po raz pierwszy pojawiła się na wybiegach tygodni mody w lutym tego roku, idąc w pokazie kolekcji jesień/zima 2014 Marca Jacobsa. Wkrótce potem zadebiutowała w kolekcji mody Haute Couture Chanel, a następnie wystąpiła w pierwszej kampanii reklamowej dla domu mody Givenchy  na sezon jesień/zima 2014. Od tego czasu Kendall pojawia się w pokazach mody wiodących projektantów, takich jak Balmain, Dolce & Gabbana, Fendi. Była też obecna na czerwonym dywanie najmodniejszych imprez tego roku, w tym na Met Gala, na Festiwalu Filmowym w Cannes i MTV Video Music Awards. Kendall pracowała z większością wpływowych fotografów mody na świecie, takimi jak Patrick Demarchelier, Mert & Marcus, Mario Sorrento i Mikael Janssen, i pojawiła się w wielu czasopismach, począwszy od awangardowego LOVE, po biblię mody VOGUE Paris, W oraz ośmiostronicowy artykuł w Interview, który zablokował stronę internetową pisma jak tylko wywiad stał się dostępny online.