Choć pomysł brzmi absurdalnie, to lakier KFC naprawdę wchodzi do sprzedaży. Marka zdecydowała się ostatecznie na lansowanie tylko jednego smaku / koloru lakieru, choć przygotowanych zostało kilka prototypów. Każdy z nich został zainspirowany innym, charakterystycznym dla tej restauracji daniem. Za pomysł odpowiedzialna jest azjatycka agencja kreatywna OgilvyHongKong.

Lakier do paznokci w spray'u hitem w Wielkiej Brytanii >>>

Jej przedstawicielka, AnnaMugglestone wyjaśniła w rozmowie z serwisem BuzzFeed, że oba smaki lakieru promowane na chińskim rynku, czyli "Original" i Hot&Spicy" smakują dokładnie jak dania z KFC. O tym, który ze smaków wejdzie do sprzedaży, zadecydują fani KFC głosujący w specjalnie przygotowanej sondzie. Na Twitterze i Facebooku pojawiło się już jednak wiele głosów na temat produktu dosłownie oddającego hasło sieciówki "Finger Lickin' Good"

Za stworzenie tego produktu odpowiedzialny był zespół ekspertów beauty działających we współpracy z technologami żywienia KFC, którzy podzielili się tajną formułą przepisów na kurczaka. W ten sposób udało się stworzyć jadalną warstwę lakieru do paznokci, która trzyma się na paznokciach jak klasyczna emalia, ale utrzymuje swój smak.

Choć firma zapowiada poszerzenie oferty, jeśli pierwszy lakier okaże się sukcesem w HongKongu, to nie ma żadnych informacji na temat wprowadzenia tego produktu na pozostałe światowe rynki. Nie wiemy czy to dobra, czy zła informacja.