Coachella Valley Music and Arts Festival to odbywający się w Kalifornii od 1999 roku festiwal muzyczny. Znany na całym świecie przede wszystkim ze świetnych line-upów. Corocznie wśród koncertów znajdziecie występy wschodzących gwiazd, popularnych artystów, a także zespoły, które wznowiły działalność. Bilety na ten festiwal muzyczny wyprzedają się w mgnieniu oka.

Nie dziwi więc fakt, że szwedzka marka po raz kolejny nawiązała współpracę z tym popularnym i lubianym na całym świecie festiwalem. Efektem współpracy jest nowa odsłona kolekcji #HMLovesCoachella.

W kolekcji dla dziewcząt znaleźć można folkowe bluzy, topy z frędzlami i koralikami, kombinezony w nadruki, podarte dżinsy oraz obowiązkowo miękkie kapelusze, okulary przeciwsłoneczne i płaskie botki. Spodnie i spódnice nosi się z niskim stanem, a ich ozdobne wykończenia powodują subtelny dreszczyk. Kolekcja dla chłopców składa się z T-shirtów z nadrukami i niedopasowanych koszul, spodni bermudów oraz dżinsowych szortów. 

"H&M jest pierwszą marką modową, która podjęła współpracę z festiwalem Coachella w celu stworzenia linii odzieżowej. Sukces poprzedniej kolekcji był ogromny, dlatego w tym sezonie postanowiliśmy stworzyć jeszcze bogatszą ofertę. Kochamy Cochaellę, ponieważ uwielbiamy jej demokratycznego ducha i poczucie przynależności, które wywołuje. Festiwal Coachella wykorzystuje modę, aby wyrazić energię, a my również tego chcemy” powiedziała Ross Lydon, projektantka w H&M.

Światowa premiera już 31 marca

PIERWSZE ZDJĘCIA KOLEKCJI #HMLOVESCOACHELLA >>>