Marka Le Brand zaskakuje z sezonu na sezon nie tylko fasonami, ale również sesjami wizerunkowymi. Ta najnowsza, na jesień-zimę 2017/18 totalnie różni się od poprzednich kampanii brandu i jest efektem pracy zupełnie nowej ekipy. Za aparatem stanęła Magda Łuniewska, która w swoim obiektywie uchwyciła Asię Piwkę, natomiast za stylizacje odpowiedzialna była Ewelina Gralak.  

W najświeższej kolekcji także spora zmiana jeśli chodzi o materiał, gdyż po raz pierwszy u Le Brand pojawił się denim. W ofercie marki znajdziemy teraz wykonane z jeansu kurtki, szorty oraz spodnie. Jak przystało na jesienno-zimową linię, nie mogło w niej zabraknąć ciepłych wełnianych swetrów. Są też skórzane ramoneski, akcenty nawiązujące do męskiej garderoby, czyli, garnitury, ale również coś dla zwolenniczek romantycznych historii - delikatne koszule z falbanami. Z kolei fanki dodatków z pewnością ucieszy nowina, że w w kolekcji znalazł się wykonywany ręcznie, minimalistyczny kapelusz z dużym rondem, oraz szeroki pasek z kowbojską klamrą.