To było do przewidzenia, że na fali ogromnej popularności piosenki Despacito w sprzedaży zaczną pojawiać się związane z nią gadżety. Jako pierwszy na ten ruch zdecydował się hiszpański gigant odzieżowy Inditex i wprowadził właśnie kolekcję koszulki i body inspirowane hitem  wszech czasów dostępną w sklepach Bershka.

Muzyka jest częścią DNA marki i główną inspiracją dla tej kolekcji body i koszulek, która powstała przy współpracy z Universal Music Spain - czytamy w oficjalnej informacji prasowej marki Bershka.

Kolekcja składa się z koszulek dla niej, dla niego i dwóch body. Jest już dostępna w wybranych sklepach oraz na stronie bershka.com. Czerwone body będzie w sprzedaży wyłącznie w sklepie internetowym.

Singiel Despacito ukazał się w styczniu 2017 roku. W kwietniu teledysk osiągnął miliard odtworzeń a w czerwcu ten wynik był już dwukrotnie większy! Od tamtej pory w serwisie YouTube klip został odtworzony ponad 2,6 miliarda. To wskoczenia na pierwsze miejsce najczęściej odtwarzanych klipów na YT brakuje mu jeszcze ponad 300 milionów odtworzeń. Aktualnie rekordzistą jest Wiz Khalifa.

Łącznie z remiksem z gościnnym udziałem Justina Biebera, od stycznia przebój Despacito na wszystkich platformach streamingowych został odtworzony łącznie 4,6 miliarda razy. Pobił tym samym dotychczasowy rekord należący do Justina Biebera, którego utwór Sorry ma obecnie 4,38 miliarda streamów. Singiel dokonał historycznej wspinaczki na 1. miejsce listy Billboard Top 40 oraz Latin Airplay. To pierwszy hiszpański utwór z takim wynikiem w USA.