Strefa Magnum na 20. urodzinach Glamour

Strefa Magnum była oblegana podczas imprezy z okazji 20. urodzin Glamour. Przyznajemy uczciwie, że my też spędziłyśmy tam trochę czasu!

Motto tej luksusowej marki brzmi „dzień bez przyjemności to dzień stracony”... i my się z tym w 100% zgadzamy. Dlatego właśnie wszyscy nasi gości mogli kosztować wyjątkowych słodkości od Magnum w nielimitowanych ilościach, ochładzając się i jeszcze bardziej osładzając sobie ten niezwykły wieczór. 

Fot. Arkadiusz Budkiewicz

Kuszące nowości od marki Magnum

Najnowsza kampania marki Magnum „Pleasure is Always On” niesie ze sobą dwie kuszące nowości - Sunlover i Starchaser. Podczas urodzinowej uroczystości Glamour mieliśmy okazję spróbować najnowszych oraz kultowych wariantów smakowych lodów Magnum.

Dwa zupełnie odmienne smaki, reprezentujące dzień i noc, to zawsze spełniona obietnica niczym nieograniczonej przyjemności - mówi Marta Linowska, Brand Manager Marek Premium w Unilever.

Content Studio

Magnum Starchaser to połączenie popcornu i karmelu. Lody zanurzono w sosie o smaku solonego karmelu, są oblane mleczną czekoladą i obsypane kawałkami karmelizowanej kukurydzy. Powstały z myślą o tych, którzy lubią nocne, wyraziste życie. Słodycz idealnie komponuje się tutaj ze słonymi, przełamującymi ją akcentami.

AKPA

Zobacz także:

A dla wszystkich, którzy pragną delikatnie ochłodzić się w upalne dni, powstały lody Magnum Sunlover. Są idealnym wyborem w przypadku osób preferujących owocowe nuty. Nienachalna słodycz kokosa, a do tego orzeźwiający sos o smaku mango i marakui oraz biała czekolada z wiórkami kokosowymi... Taka kombinacja nie mogła się nie udać. Pyszne!

To pierwszy tak owocowy smak Magnum w historii - podkreśla Marta Linowska.

Fot. Arkadiusz Budkiewicz

Magnum i innowacyjne dźwięki słoneczne: niezwykły duet

Nie moglibyśmy przy okazji nie wspomnieć o innych interesujących kooperacjach tej marki premium. Mowa o współpracy Magnum z jedną z największych gwiazd TikToka, JVKE. To artysta z listy przebojów Billboard Hot 100 z ponad 1 miliardem odtworzeń piosenek. Magnum jakiś czas temu wyprodukowało nową wersję jego popularnego hitu „Golden Hour”. Kawałek miał swoją premierę podczas tegorocznej imprezy Magnum Cannes. Utwór zremiksowano przy użyciu... danych NASA. Powstał dzięki procesowi sonifikacji danych. To prawdziwie nieziemskie doświadczenie dźwiękowe. 

Magnum i JVKE ściśle współpracowali przy tym projekcie z doktorem Robertem Alexandrem, specjalistą od sonifikacji danych słonecznych, chcąc przekształcić surowe dane z biblioteki dźwiękowej NASA w dźwięki (dr Robert Alexander współpracował w przeszłości z naukowcami z Goddard Space Flight Center, chcąc zmienić nasze rozumienie Słońca i wiatru słonecznego poprzez analizę danych dźwiękowych. Dzięki tej pracy powstały liczne publikacje z dziedziny fizyki kosmicznej).

Nowa wersja przeboju „Golden Hour” wykorzystuje dźwięki Słońca. 

Na globalnym evencie w Cannes pojawił się też polski akcent - nowe smaki lodów Magnum reprezentowały nasze dwie gwiazdy: Wiktoria Gąsiewska, której najbliższy był vibe Sunlover, a także Jessica Mercedes, której wybór to wariant Starchaser.

AKPA


Obserwuj markę Magnum na TikToku, Twitterze oraz Instagramie i nie przegap żadnego z oryginalnych projektów tej marki!