Interbrand, amerykańska firma analityczna, jak co roku opublikowała ranking 100 najcenniejszych marek na świecie. Na podium Best Global Brands 2017 znalazły się trzy giganty, bez których ciężko dzisiaj wyobrazić sobie technologiczną codzienność - Apple, Google oraz Microsoft. W pierwszej dziesiątce nie zabrakło również Coca-Coli, Amazona, Samsunga, Toyoty, Facebooka, Mercedes-Benz i IBM.

A co z markami modowymi? Oczywiście także ich nie pominięto. Pierwszy brand reprezentujący świat mody uplasował się na 19. pozycji i jest to jeden z najsłynniejszych francuskich domów mody. Kto pamięta zeszłoroczne zestawienie Interbrand nie będzie zaskoczony. Po raz kolejny najcenniejszą modową marką został Louis Vuitton. Co ciekawe, kolejny luksusowy brand, Hermès, można dostrzec dopiero na 32. miejscu. Nieco dalej jest też Gucci (51. miejsce) Burberry (88. miejsce), Prada (94. miejsce) i Dior (95. miejsce). Z kolei tuż za Louis Vuitton, bo na 23. i 24. miejscu znalazły się dwie najpopularniejsze na świecie sieciówki - H&M oraz Zara.