Symbol American Dream jest rozumiany jako bezkres możliwości i droga do szczęścia. Nieograniczona przestrzeń i możliwość podążania tam, gdzie się zapragnie. Kampania na wiosnę i lato 2020 promuje indywidualność oraz siłę kobiety. Nie szuka ona miłości. Szuka przygody. Jest tajemnicza i nie zdradza światu swojej historii ani zamiarów. Ubrania stanowią nośnik jej indywidualności – cekinowa suknia na pustyni? To efekt spontanicznych decyzji i przypadkowych spotkań. Poznaje mężczyznę, który w nowoczesny sposób interpretuje trendy z poprzedniej epoki. Drzemie w nim romantyzm lat 90., ale i nonszalancja oraz poczucie luzu Jamesa Dean’a. Liczy się bogactwo wrażeń oraz doświadczanie American Dream w swoim stylu. 

Podczas niebanalnej podróży po Ameryce nic nie jest oczywiste. Tajemniczy bohaterowie współczesnego westernu mają do dyspozycji szereg modowych możliwości. W kolekcji znajdują się ubrania marek premium. Odzwierciedlają one najnowsze trendy i umożliwiają niekończące się eksperymenty oraz zabawę z modą. Poszczególne elementy można zestawiać i miksować do woli, dając upust własnej wyobraźni. Dużo złota, kolorów i efektownych fasonów, które sprawdzą się jako idealne stylizacje na letnie spotkania w ogrodzie, nocne imprezy na plaży oraz wszelkie podróże i wieczory spędzane w beach barach. 

Zdjęcia do kampanii #ModernWestern zostały wykonane w słonecznej Kalifornii, w kultowym Palm Springs, festiwalowej Coachelli, metropolitalnym Los Angeles oraz oczywiście podczas drogi, która sama w sobie była wymarzoną destynacją. Niezwykłe światło umożliwiło oddanie klimatu niegdyś dzikiego zachodu. Pastelowe zachody słońca, pustynna paleta barw, tropikalna roślinność, kult wolności oraz buntownicze podejście do życia zostały zatrzymane w kadrach. 

Wśród marek z szerokiego portfolio zaprezentowanych w kampanii, realizowanej w kalifornijskich plenerach znalazły się między innymi: Pinko, Versace Jeans Couture, Michael Kors, Liu Jo, Twinset, Elisabetta Franchi oraz Calvin Klein.

Modivo to multibrand z markami premium, który stawia na najnowsze i wyselekcjonowane trendy. W ofercie znajduje się ponad 60 tysięcy starannie wyselekcjonowanych produktów, od niemal 150 prestiżowych marek. Stylowe podróże wymagają stosownej garderoby - #ModernWestern