20 tysięcy gości, koncert A$AP Rocky'ego, Gigi Hadid promująca swoją kolekcję dla Tommy'ego Hilfigera, czy specjalna strefa stworzona przez markę Marni. Tak w dużym skrócie można podsumować zeszłoroczną, debiutancką edycję Bread&Butter by Zalando - imprezę poświęconą trendom, łączącą modę z muzyką i dającą możliwość bliższego zapoznania się z wybranymi markami i ich projektami. W tym roku zaplanowano kolejną odsłonę, a jej motywem przewodnim jest brawura. W przypadku Bread&Butter symbolizuje ona wyzwania i nieprzewidywalność, wszystko to, co autentyczne, innowacyjne, różnorodne, śmiałe. Tacy też, zdaniem organizatorów, są goście oraz marki biorące udział w wydarzeniu. 

Od 1 do 3 września berliński klub Arena wypełnią kolekcje na sezon jesień-zima 2017/2018. Modele specjalne i gadżety dostępne wyłącznie na B&B zaprezentują takie marki, jak adidas, Alpha Industries, Converse, Fila, Hilfiger Denim, Nike, Lee, Levi’s®, Puma, Reebok, Topshop, VANS czy Wrangler. Produkty tych brandów będzie można oczywiście nabyć i to za pomocą nowatorskiej metody zakupów z użyciem zbliżeniowych opasek RFID. Dzięki nim każdy stworzy własny profil użytkownika, gdzie poprzez kontakt opasek z produktami trafią konkretne dane. Gdy treść zostanie dodana do konta, użytkownicy będą mieli do nich dostęp i możliwość dokonania zakupu za pomocą smartfona.

W programie zaplanowano również panele dyskusyjne z udziałem nietuzinkowych osobowości. Intrygująco zapowiadają się te z jedną z najbardziej cenionych projektantek w branży, czyli Vivienne Westwood, a także modelką i aktywistką Adwoa Aboah. Oprócz nich na miejscu spotkacie też założyciela magazynu Dazed & Confused Jeffersona Hacka, stylistkę i fotografkę Erikę Bowes, argentyńskiego designera Aitora Throupa, aktorkę Marie Nasemann oraz 400 innych inspirujących postaci. 

Bread&Butter to również świetna kuchnia i idealna okazja, by spróbować specjałów przygotowywanych przez najciekawsze lokale na gastronomicznej mapie Berlina - od wegańskich przekąsek po street food. Poza imprezą w Arenie festiwal będzie odbywać się także w innych miejscach takich jak Festsaal Kreuzberg oraz nowej, interaktywnej przestrzeni przeznaczonej na pokazy mody.

Jak dostać się na wydarzenie? Jednodniowe bilety w cenie 20 euro można kupić już od 8.06 na stronie breadandbutter.com/tickets. Ilość biletów w specjalnej, niższej cenie jest ograniczona, więc kto pierwszy, ten lepszy!