Jessica Mercedes zaczęła projektować stroje kąpielowe dwa lata temu. Marka MOIESS od razu osiągnęła sukces – pierwsze projekty wyprzedały się w ciągu kilku godzin. Influencerka nie spoczęła jednak na laurach i pod koniec ubiegłego roku wystartowała z kolejną marką, Veclaim. Sukienki, które stworzyła Jessica są niezwykle piękne i ultra stylowe. Dzisiaj jednak skupimy się kostiumach kąpielowych, bowiem Jemerced właśnie zaprezentowała najnowszą kolekcją MOIESS. Wyjątkową, bo sfotografowaną aparatem analogowym. Do tego niewyretuszowaną. Twarzą kampanii została Kornelia Strzelecka, a kampania powstała w Malibu. Jessica Mercedes przyznała, że właśnie Kalifornia – styl życia i krajobrazy tego regionu okazały się główną inspiracją do stworzenia całej kolekcji.

MOIESS lato 2019: Jessica Mercedes stworzyła kolekcję kostiumów kąpielowych, inspirowaną podróżą do Kalifornii – co znajdziemy w kolekcji?

Najnowsza kolekcja strojów kąpielowych z metką MOIESS, to mieszanka aktualnych trendów oraz symboli minionych dekad. Jessica Mercedespostawiła na głębokie (ultra seksowne) wycięcia, dziewczęce kokardki i ciekawe fasony. Kolory przewodnie tej kolekcji, to pomarańcz, róż oraz zieleń. Pojawiają się również neony, czyli najmodniejsze odcienie sezonu wiosna-lato 2019. Nie martwcie się, jeżeli wolicie bardziej stonowane barwy, bowiem kostiumy występują również w kolorach czarnym, białym, szarym, brązowym i khaki.

Wyciągnęłam swoje ulubione momenty z lat 80 i 90. Głębokie wycięcia, wiązania i wysokie stany to najczęściej powtarzające się wzory w kolekcji. Nowe modele MOIESS to góry od bikini wiązane na ramionach, kokardki na biuście czy jednoczęściowe kostiumy z dekoltem. Wyszukane i dopracowane konstrukcje kostiumów pasują na każdą sylwetkę, idealnie podkreślają piękno kobiecego ciała.

W naszej galerii (na górze strony) znajdziecie piękne zdjęcia autorstwa Marcina Gąski – młodego fotografa, który współpracuje z Jessicą Mercedes. Gwarantujemy, że będziecie zachwyceni. Zapragniecie wyjechać do Kalifornii, chociażby na chwilę.  

H&M stawia na naturalność. Sieciówka w kampanii strojów kąpielowych pokazuje rozstępy, fałdki i włosy na rękach >>>