Klasyczne modele zyskały futerkowe wypełnienie, które skutecznie ochroni przed niższymi temperaturami. To rozwiązanie bez wątpienia podbije serca fanów wygody w najlepszym wydaniu.

Jesienne propozycje marki Crocs są, niezmiennie, wykonane z lekkiego i elastycznego tworzywa Croslite. Ergonomiczne kształty, wyjątkowa lekkość oraz jakość wykonania to gwarancja komfortu nawet w chłodne, pochmurne dni. Jesienna plucha niegroźna będzie najmłodszym, dla których przygotowano kolorową serię kaloszy. Z kolei popularne klapki dla kobiet i mężczyzn przybrały nowe, jesienne oblicze i zostały uzupełnione o dodatkowe ocieplenie.

Materiały prasowe

Marka Crocs nie zapomina również o poszukujących ciepła i najlepszej wygody w domowym zaciszu, wprowadzając do swojej oferty ultrawygodne klapki posiadające miękkie cholewki z materiałów włókienniczych, ciepłe, puchate wkładki i zamszowe dno. Do promocji najnowszych modeli marki Crocs zaproszono popularnych influencerów - Julię Janulewicz oraz Gawła Czajkę, którzy przed obiektywem wystąpili wraz ze swoimi pupilami. W sesji wystąpił również psi gwiazdor Instagrama - Filet (@filet_z_psa).

Materiały prasowe

Czworonogi nie pojawiły się tu przypadkowo, kampanii towarzyszy bowiem wyjątkowa akcja charytatywna, która ma na celu wsparcie bezdomnych zwierząt. W dniach 10-31 października 2022 do salonów CCC będzie można przynieść koce, które zostaną przekazane do lokalnych schronisk. Wszystkie osoby wspierające akcję otrzymają 10% zniżki na zakup obuwia marki Crocs.

Materiały prasowe

Zobacz także:

Zdecydowaliśmy się na współpracę, bo Crocsy to od dawna nieodłączna część naszych garderób. Znosiliśmy już niejedną parę, a nowe „futerkowe” Crocsy przydadzą się nieraz podczas chłodniejszych psich spacerków. Ponadto bardzo podoba nam się idea przedstawiania piesków jako pełnoprawnych członków rodzin. Ekipa na planie była bardzo fachowa i z pełną świadomością odpowiadała na wszystkie potrzeby Fileta - wyznali opiekunowie psiego modela.

Pod ogromnym wrażeniem pracy na psim planie zdjęciowym była również Julia Janulewicz.

Chciałabym podziękować wszystkim z ekipy za super przyjęcie Nutki na jej pierwszym planie zdjęciowym, to była ogromna przyjemność. Cieszę się, że mogłam wziąć udział w tej kampanii, która niesie za sobą super inicjatywę. Zachęcam wszystkich do przynoszenia koców do sklepów CCC i wsparcia bezdomnych zwierząt w nadchodzącą zimę - przyznała influencerka.

Kolekcja marki Crocs dostępna w Modivo, Eobuwie, na ccc.eu oraz w aplikacji CCC.