Sezon poszukiwań stroju kąpielowego można uznać za otwarty. A łowy warto zacząć od polskiej marki MUUV. W linii TUMBLR GRLS, którą promuje kampania autorstwa Sonii Szóstak, utrzymana w klimacie zdjęć-inspiracji dostępnych na serwisach społecznościowych, znajdziecie spory wybór fasonów. Są figi w stylu brazylijskim, bikini, mocno wycięte plecy i boki.  Co więcej, góry i doły zaprojektowane są tak, że można dowolnie je ze sobą łączyć.

Jeśli chodzi o kolory, w kolekcji dominuje klasyczna czerń oraz opalizujący kobalt. Założycielki MUUV. postawiły też na wysoką jakość swoich projektów. Wykorzystały materiał Enocyl, wyprodukowany w stu procentach z odzysku, z dodatkiem LYCRY XTRA LIFE, który jest wytrzymały na kremy z filtrem, olejki do opalania i chlor. Są to więc idealne propozycje zarówno do wody słodkiej, jak i słonej, a także na basen. Skusicie się?