W ubiegłym roku rozpoczął się proces ulepszania interfejsu Instagram API i przekształcania go w Instagram Graph API, zbudowanego na tym facebookowym Graph API. Brzmi dość zawile i skomplikowanie również dla nas, ale najprościej tłumacząc- zmiana ta pozwoli wszelkiego rodzaju firmom na lepsze organizowanie swoich działań na Instagramie.

Już wcześniej API zapewniało kontrolę i pomoc od tej nieco bardziej technicznej strony oraz dawało możliwość moderowania komentarzy. Teraz, dzięki nowododanym funkcjom, firmy z łatwością zaplanują swoje najbliższe posty. Dodatkowo, będą mogły zobaczyć zdjęcia i video, w których zostały otagowane, a pierwszeństwo w wyświetlaniu proponowanych im kont zdobędą te należące do firm o podobnych profilach działania.

ZOBACZ TAKŻE: Nowa aktualizacja Instagrama pozwala dodawać GIF-y do InstaStories!

Wszystkie te udogodnienia pozwalają na lepsze gospodarowanie zawartością i bezpieczne zarządzanie kontem firmowym na Instagramie. Dzięki nim, firmy dotrą one do większej grupy odbiorców w całkowicie rozsądny i uczciwy sposób. Jesteśmy na tak!