Triumph, jako pierwsza na świecie marka bieliźniana, wykorzystuje animację w tak innowacyjny sposób, aby zwrócić uwagę kobiet na istotny temat jakim, jest odpowiednie dopasowanie rozmiaru i fasonu biustonosza. Która z nas nie marzy o tym, aby przenieść się do bajkowego świata … pełnego koronek i pięknych detali?

Postacie oraz sama animacja to dzieło dwóch utalentowanych artystów: Tobiasa Fuerter oraz Yves Bollag ze Stories AG. O współpracy z marką Triumph opowiedział jeden z nich: „Triumph jest fantastyczną marką do stworzenia pełnej emocji historii. Ludzie z łatwością identyfikują się z animowanymi postaciami, o czym może świadczyć sukces bajek na całym świecie. Poza tym - idealny biustonosz i książe z bajki mają wiele wspólnego: każda kobieta marzy o znalezieniu swojego Ideału.

Animacja opowiada historię Hannah i jej dwóch przyjaciółek - Mary i Tammy, które wspierają główną bohaterkę w poszukiwaniach jej Ideału. Historia ma swój happy end – Hannah znajduje swój Ideał biustonosza w postaci bestsellerowaego modelu marki TriumphAmourette.

Ważną rolę w animacji odgrywa muzyka, która towarzyszy historii Hannah. Twórcą ścieżki dźwiękowej jest zdobywca nagrody Tony, amerykański kompozytor teatralny - Jason Robert Brown w akompaniamencie Orkiestry Filharmonii Praskiej. Jest to jedna z najbardziej pożądanych orkiestr w Europie, która współpracowała między innymi z Celine Dion oraz The Streets.

Główną postacią tego musicalowego filmu jest gwiazda sesji zdjęciowych Triumph, modelka Sports Illustrated - Hannah Ferguson. Natomiast w Polskiej wersji językowej, w roli głównej, usłyszymy gwiazdę i ambasadorkę marki Triumph - Barbarę Kurdej-Szatan. „Zaproszenie Basi do współpracy przy tym projekcie było dla nas oczywiste – jest to naturalna kontynuacja współpracy przy kampanii „Znajdź swój Ideał”. Basia jest niezwykle utalentowana zarówno wolkalnie jak i aktorsko, więc nagranie polskiej wersji przebiegło bardzo sprawnie. Dodatkowo dzięki udziałowi Basi polska wersja zyskała jeszcze więcej uroku.” – mówi Marzena Kuśmirek, Dział PR Triumph Interenational Polska.

Spot został już zaprezentowany widowni w Wielkiej Brytanii, Niemczech i we Włoszech. Trafił też na ekrany kin w całej Polsce! Spot będzie emitowany przed wybranymi seansami kobiecymi w sieci kin Mulitkino, w stacjach telewizyjnych oraz w Internecie.