Moda, musica, spettacolo! Te trzy włoskie słowa chyba najlepiej oddają to, co na początku października zadziało się w pięknej Weronie. Do urokliwego miasta, w którym rozgrywa się akcja najsłynniejszej historii miłosnej w dziejach ludzkości, nagle w jednym momencie ściągnęły tłumy celebrytów, ludzi mediów oraz przedstawicieli branży fashion z całej Europy. Powód mógł być tylko jeden – niesamowite przeżycia i doskonała zabawa. Tezenis, czyli najmłodszy brand z portfolio grupy Calzedonia, powrócił w tym roku z show, którego nie powstydziliby się organizatorzy najlepszych festiwali muzycznych na świecie.

„The Sound of Tezenis”

W ostatnich latach już niejednokrotnie przekonaliśmy się, że pokazy mody mogą być naprawdę ekscytujące. Do ubrań i muzyki, czyli nieodłącznych elementów każdej prezentacji w świecie fashion, organizatorzy eventu „The Sound of Tezenis” postanowili więc dodać jeszcze jeden niestandardowy element. Mowa tu o...najnowszej technologii.

Dzięki światłom LED, które zapewniła trwające przez cały wieczór transformacje, futurystyczny wybieg stał się parkietem do tańca – dosłownie! Ruchome tuby sufitowe tworzyły grę światła i formy, pozwalając puścić wodze fantazji. Z kolei lasery i zmotoryzowane światła przekształciły lokal w stale zmieniającą się przestrzeń. W jednym momencie przypominała ona spektakularne wybiegi ze światowych stolic mody, by kilka sekund później przeistoczyć się w rozgrzany do czerwoności dancefloor rodem z najlepszych klubów nocnych.

W tym momencie warto wspomnieć, że specjalnymi gośćmi muzycznymi wieczoru byli dwaj francuscy DJ-e: autor megahitu „This Girl” (na ten moment już prawie miliard odtworzeń w serwisie Spotify) Kungs ze swoim charakterystycznym tropikalnym brzmieniem house oraz twórca przeboju „All Day And Night” Martin Solveig z tonami futurystycznymi i elektro.

„The Sound of Tezenis” / fot. mat. prasowe Tezenis

„The Sound of Tezenis” / fot. mat. prasowe Tezenis

„The Sound of Tezenis” / fot. mat. prasowe Tezenis

Zobacz także:

Polskie gwiazdy brylują na evencie w Weronie

Imponującemu modowo-muzyczno-tanecznemu spektaklowi przyglądała się widownia, na której nie zabrakło znanych i lubianych postaci. Na niezwykłym pokazie bieliźnianych i piżamowych nowości z szerokiej oferty marki Tezenis zjawiło się pokaźne grono rodzimych influencerów. Z tej okazji do Werony przyleciała oczywiście długoletnia ambasadorka Tezenisa – Julia Kuczyńska, znana lepiej jako Maffashion. Sporym zaskoczeniem okazała się za to obecność Karoliny Pisarek, której tego dnia wyjątkowo udało się wyrwać na chwilę z Warszawy w przerwie między kolejnymi treningami na sali tanecznej.

W wyjątkowo stylowym tłumie można było wypatrzyć także takie polskie gwiazdy internetu jak Ola Nowak i Lena Moonlight. Z kolei swój pierwszy zagraniczny event w Weronie zaliczyła urocza para z robiącego aktualnie prawdziwą furorę na YouTube projektu GenZie – Hania Puchalska i Bartek Laskowski.

Zdjęcia ze spektakularnego eventu „The Sound of Tezenis” możecie obejrzeć już teraz w naszej galerii.