Podcast Glamour „20 minut mody”: Czy marka odzieżowa może funkcjonować bez social mediów i czy kończy się era influencerów? Magdalena Zawadzka rozmawia z Moniką Kapłan

Po tym jak dom mody Bottega Veneta zniknął z Instagrama, Twittera i wykasował wszystkie swoje posty z Facebooka, zastanawiamy się, czy każda marka może pozwolić sobie na to, by zniknąć z social mediów. I czy prawdziwe są plotki, że kończy się era influencerów?

W najnowszym odcinku podcastu Glamour „20 minut mody” nasza redaktorka Magdalena Zawadzka rozmawia z Moniką Kapłan, wieloletnią dyrektor marketingu grupy LPP, która nie tylko odpowiada za strategię marketingową Reserved, ale i innych topowych polskich marek, a od kilku miesięcy prowadzi własną – This Is Commitment, stworzoną z myślą o dziewczynach które, ćwiczą jogę (i nie tylko). 

Kim są nanoinfluencerzy – kiedy się przydają i czy przyszłość należy do nich? Czy lepiej postawić na warsztat czy może w dzisiejszych czasach ważniejsze jest efekciarstwo? Czy będziemy jeszcze potrzebować tak „epickich” kampanii jak te, które dla marki Reserved Monika zrealizowała z Cindy Crawford, Jeanne Damas czy Kendall Jenner? I jak na strategie marketingowe marek wpłynęła pandemia? Posłuchajcie.