Narodziny marki PUMA datuje się na rok 1948 i już wtedy właściciel Rudolf Dassler kładł ogromny nacisk na fakt, że to właśnie sport jest centralnym ogniwem nowopowstałej marki. Zaledwie kilka lat później pojawiły się kultowe korki piłkarskie PUMA Super Atom oraz ich kolejne odsłony, które wylądowały na nogach legendarnych piłkarzy z całego globu. Od tamtej pory PUMA stała się synonimem sportu.

PUMA od samego początku powstania marki była wierna swoim ideom. Zawsze stawiała na wysokiej jakości materiały oraz komfort i wygodę. Bez tego uprawianie sportu na najwyższym poziomie nie byłoby możliwe. Połączenie tych atrybutów z cechującym nas nieszablonowym designem, skutkuje tym, że dzisiaj świętujemy 75 rocznice PUMA. Nie moglibyśmy rozpocząć jej inaczej, niż kolekcją PUMA Archive Remastered, w której przypominamy swoje flagowe i ponadczasowe projekty w nowych odsłonach – mówi Katarzyna Węsławowicz, Area Head of Marketing EE PUMA. 

Kolekcja PUMA Archive Remastered

PUMA zdecydowała się na delikatną modernizację dresu T7 oraz butów Suede, RS-X, Rider oraz Slipstream. Wybrane projekty to ikoniczne modele, które są ucieleśnieniem marki. PUMA od 75 lat stawia na jakość i prostotę sportowej odzieży. 

W kolekcji PUMA Archive Remastered połączono elementy retro ze współczesnymi sylwetkami. Dres T7 został wzbogacony o jeszcze lepsze materiały i archiwalny branding.  Dresy dostępne są w wersji męskiej, damskiej oraz dziecięcej w czarno-białych kolorach z zielonymi wstawkami. Z kolei wszystkie modele butów: Suede, RS-X, Rider oraz Slipstream są utrzymane w tonacji czerni, bieli i butelkowej zieleni, z przemyconymi złotymi zdobieniami. Wszystkie elementy kolekcji łączą nie tylko kolorystyka, ale i oldskulowa uniwersalność projektów.

Kolekcja PUMA Archive Remastered jest już dostępna w sklepach PUMA i na puma.com, a  także w sklepach Sizeer i sizeer.com.