Podcast „Let's Talk About Her Money” jest naturalną kontynuacją e-booka „Let’s Talk about HER money”, czyli serii rozmów, które Magdalena Linke-Koszek prowadziła ze swoimi gośćmi. Szukając inspiracji, starała się uzyskać jak najwięcej informacji o świadomym zarządzaniu finansami. Ten podcast powstał z myślą o kobietach i dla kobiet.

To 25 znakomicie przygotowanych odcinków, których podstawą jest wiedza i świadomość finansowa. Zaproszono do niego najlepszych ekspertów i ekspertki z różnych branż, które i którzy podzielili się swoją wiedzą, doświadczeniem oraz refleksją na wybrane tematy. Są to rozmowy między innymi: o procesie inwestycyjnym, zarządzaniu finansami, inwestowaniu w siebie oraz o niezależności finansowej kobiet. 

Zależy mi na tym, aby pokazać, że rozmowy o pieniądzach mogą realnie zmienić życie. Ktoś może podjąć decyzję o oszczędzaniu albo inwestowaniu, ktoś zdecyduje się odkładane pieniądze przeznaczyć na nowy projekt, a jeszcze ktoś inny odważy się zmienić pracę, w której od dawna nie był szczęśliwy (z powodów finansowych). To rozmowy bardzo szczere z kompetentnymi ludźmi, którzy na podstawie własnego doświadczenia opowiadają o tym, jak zarządzają finansami w życiu osobistym i w pracy – podkreśla Magdalena Linke-Koszek.

Magdalena Linke-Koszke jest współzałożycielką i CEO Her Impact. To platforma, którą w 2019 założyła wraz z Karoliną Cwaliną-Stępniak. Inicjatywa powstała z myślą o kobietach, aby pomóc im w realizacji zawodowych celów, marzeń i ambicji, dając im jednocześnie narzędzia, które mogą w realny sposób zmienić ich funkcjonowanie na rynku pracy. Chciałam, aby jak najwięcej kobiet mogło usłyszeć szczere rozmowy o finansach. Her impact liczy obecnie ponad 67 tysięcy kobiet w różnym wieku. Wiem, że ten temat może je zainteresować, bo jest uniwersalny oraz wciąż rzadko poruszany – mówi autorka.

Gościniami jednego z odcinków są założycielki poznańskiej marki BIZUU, czyli siostry Blanka Jordan i Zuzanna Wachowiak. Opowiadają o tym, jak powstała ich marka w dobie, kiedy głównym źródłem rozgłosu była prasa. Na co postanowiły postawić i jak bardzo to się sprawdziło. Co doradziłyby osobom, które chcą właśnie postawić swoją markę. Czy miały od razu plan?

Nasza marka powstała z myślą o sukienkach, których wtedy brakowało na rynku. Chcieliśmy być marką premium, ale dostępną. Wyszłyśmy od mini kolekcji, dosłownie 10 sukienek dla naszych koleżanek, a później nadarzyła się okazja, aby zaprezentować się szerzej w Poznańskim Browarze. Bardzo szybko założyłyśmy pierwszy sklep w Poznaniu. (…) Okazało się, że osiągnęłyśmy sukces realizując nasz założony budżet miesięczny pierwszego dnia  – mówią założycielki marki BIZUU w rozmowie z Magdaleną Linke-Koszek.

Prowadząca podcast poprosiła dziewczyny, by opowiedziały także o inwestowaniu w biznes. 

Zobacz także:

Przez wiele lat same finansowałyśmy nasze inwestycje, czyli np. kolejne sklepy. (…) Jeśli mogłybyśmy coś radzić, to na pewno to, że to bardzo istotne otwierając swój biznes, aby od razu zacząć z osobą, która zna się na finansach. Mieć takiego dyrektora finansowego, który zepnie ten biznes od strony strategii finansowej – mówi Blanka.

Wśród innych rozmówczyń Linke-Koszek znalazły się: Justyna Kosmala, Paula Pul Karolina Ferenstein-Kraśko, Anna Jurgaś, Karolina Kuklińska czy Aleksandra “Sworo” Sworowska.