Znane (i lubiane!) nazwisko gwarantuje skuteczną promocję marki, a także zwiększa zainteresowanie potencjalnych klientów. Doskonale wiedzą o tym gwiazdy, które coraz częściej próbują swoich sił w biznesie. Szczególnie, gdy chodzi o branżę beauty. Niekwestionowaną mistrzynią w tej dziedzinie jest Kylie Jenner. Celebrytka zbudowała prawdziwe – kosmetyczne imperium, a kilka miesięcy temu zyskała tytuł najmłodszej miliarderki na świecie. W świecie urody (ale nie tylko) genialnie odnalazła się również Rihanna. Piosenkarka zadbała o to, aby każda kobieta na świecie mogła znaleźć idealny podkład dla siebie. W ofercie Fenty Beauty znalazło się bowiem 40 różnych odcieni fluidów, czym szybo zainteresowały się inne marki kosmetyczne. Selena Gomez jest kolejną gwiazdą, która postanowiła stworzyć własny beauty brand. Oto, co o nim wiemy.

Selena Gomez startuje z własną marką kosmetyczną!

Od jakiegoś czasu w mediach krążą plotki, według których Selena Gomez ma pracować nad własnym beauty biznesem. Doniesienia zza oceanu stają się coraz bardziej wiarygodne! Okazuje się, że wokalistka zastrzegła swoje nazwisko jako znak towarowy dla marki kosmetycznej. W ofercie beauty brandu Seleny Gomez mają znaleźć się produkty do pielęgnacji, kremy nawilżające, mydła, olejki, a także perfumy. Przypomnijmy, że osiem lat temu na międzynarodowy rynek trafił zapach z linii Selena Gomez Eau de Parfum. Co ciekawe, kwiatowo-owocowe nuty zapachowe pomogli gwieździe wybrać jej fani. Czy tym razem Selena Gomez wprowadzi podobną politykę firmy? I (przede wszystki) czy odniesie sukces? Mamy nadzieję, że odpowiedzi na te pytania poznamy już niedługo!

Marki gwiazd: Swoje firmy założyły między innymi Miranda Kerr, Jessica Alba i Ewa Chodakowska! >>>