W grudniu zeszłego roku marka Coach, która w końcu wyszła na prostą po problemach finansowych i ewidentnie zdecydowała się celować w bardziej młodszych odbiorców, ogłosiła nową ambasadorkę. Właśnie taką, która idealnie trafi do millenialsów, czyli jedną z najpopularniejszych obecnie wokalistek w show-biznesie, słuchaną nie tylko przez pokolenie "Y", ale również młodszych odbiorców, Selenę Gomez. Światło dzienne ujrzała właśnie pierwsza kampania z jej udziałem prezentująca projekty amerykańskiej marki na sezon jesień-zima 2017/18.

Gomez, która do tej pory promowała także francuski dom mody Louis Vuitton, tym razem stanęła przed obiektywem Stevena Meisela. Za stylizacje odpowiedzialny był Karl Templer, makijaż wokalistki wykonała słynna makijażystka gwiazd Pat McGrat, a fryzura artystki to efekty pracy Guido Palau

Zobacz także: Selena Gomez „Bad Liar” - nowa piosenka szybko wpadnie Wam w ucho