Z okazji Walentynek biżuteryjna marka opublikowała wyjątkową kampanię, w której wzięły udział zarówno pary hetero, jak i homoseksualne. Swarovski postawił na różnorodność zarówno w bohaterach sesji wizerunkowej, jak i samej kolekcji, tworząc biżuterię z różnymi symbolami miłości. Motywem przewodnim walentynkowej odsłony nie jest wyłącznie serce, ale także węzeł płaski, symbolizujący nieprzerwaną więź.

Miłość zwycięża wszystko i ma niejedno oblicze. Swarovski z dumą wspiera różnorodność i miłość we wszystkich jej postaciach,

wyjaśnia Nathalie Colin, dyrektor kreatywna. 

W nowej linii Swarovskiego Lifelong, której symbolem jest węzeł, znajdziemy bransoletki typu bangle, tradycyjne naszyjniki i chokery z drobnymi kryształami oraz pierścionki, z podwójnym lub pojedynczym splotem. Wszystkie elementy występują w wersji różowego złota. Jeżeli nie przekonuje Was idea węzła jako symbolu miłości, na pewno zainteresują Was naszyjniki z z zawieszką ażurowego serca. W komplecie Lovely z bransoletką tworzą elegancki duet.

Jak przetrwać Walentynki będąc singlem? Oto sprawdzone sposoby! >>>

Podczas gdy w kolekcji tradycyjne formy spotkały się z tymi mniej konwencjonalnymi, to samo wydarzyło się w walentynkowej kampanii. Wystąpili w niej: blogerka Chiara Ferragni z narzeczonym Fedezem, modelki Ruth Bell i Veronika Krajplova, modelka Malaika Firth i model Nate Gill, a także Kim Willecke i Sean Dubberke. Jako ambasadorka pojawiła się top modelka Karlie Kloss, która pozowała z przystojnym Hiszpanem Andrés Velencoso. Zobaczcie poniżej zdjęcia z wyjątkowej kampanii. My jesteśmy zachwycone zarówno sesją, jak i kolekcją. Miłość ma różne oblicza i właśnie to postanowił wypromować Swarovski w kampanii z okazji święta zakochanych - jesteśmy na tak!