W nowej kampanii Tatuum wiosna-lato 2016 „Inspired by generations” skupiono się  na podkreśleniu niebanalnych, a jednak klasycznych krojów, które marka wykorzystuje w swoich kolekcjach, cenionych przez klientów niezależnie od wieku i sylwetki. Jak podkreśla bohaterka sesji, Eveline Hall: "Są to rzeczy, które zaskoczyły mnie tym, że sama mogę je nosić, a w takim razie wszyscy mogą je nosić. Świetne jest to, że mają niewiarygodną ilość propozycji, które możemy zmieniać. Możemy założyć ubranie, zmieniać jego elementy, ściągać, zakładać inne części – to jest wspaniałe."

Sesję dopełniają przemyślane stylizacje. To ponadczasowe „looki”, w które wkomponowano esencję najnowszych trendów. W kampanii widzimy wiele obowiązkowych w każdej damskiej szafie pozycji – klasyczny trencz – idealny w każdym wieku, wiązane w pasie sukienki, delikatne lniane szmizjerki i tuniki. Wszystko to w stonowanych kolorach ziemi i delikatnych pastelach. Nie zabrakło też propozycji dla fanek wyrafinowanej, wieczorowej czerni. Proste w formie, skandynawskie w duchu ubrania przyciągają uwagę detalem – splotami materiałów i tkanin oraz delikatnymi deseniami – m.in. bardzo modną w tym sezonie kratą czy pionowymi prążkami.

Nie zapomniano też o panach, prezentując zestawy w stylu safari czy total look inspirowane różnymi odcieniami denimu. Moda od Tatuum nie uznaje granic wiekowych – szlachetne swetry czy dobrze skrojone marynarki pasują mężczyznom w młodym i dojrzałym wieku. Jak mówi bohater kampanii, Ben Desombre: "Ubrania świetnie pasowały i mają doskonałą jakość. Dobry krój, wysoka jakość i materiały – to właśnie to, co tworzy wartościowe ubrania."

W obu kolekcjach, męskiej i damskiej, wyraźny akcent postawiono też na klasyczne koszule, stanowiące wspólny element wielu stylizacji. Kampania „Inspired by generations” to także okazja do zaprezentowania nowej linii specjalnej – Selected – która jest uzupełnieniem regularnej kolekcji i jednocześnie spełnieniem oczekiwań klientek, które szukają czegoś wyrafinowanego i wyjątkowego.