Szukacie perfum dla siebie? Dlaczego by nie zaufać użytkowniczkom TikToka, które już mają swojego faworyta. W końcu jeśli filmiki z perfumami w mgnieniu oka stały się wiralem, a hasztag, którym są oznaczone doczekał się ponad 20,7 milionów wyświetleń, coś musi być na rzeczy – te perfumy są absolutnym fenomenem! Domyślacie się o jaki, zapach chodzi? Nie trzymamy was dłużej w niepewności. Najpopularniejsze perfumy na TikToku to „Cloud” Ariany Grande, których flakon, jak możecie się domyślać po nazwie, przyjmuje kształt obłoczka i utrzymany jest w delikatnym niebiesko-białym kolorze. Ultrafotogenicznym, wróżymy więc mu spektakularną karierę także na Instagramie! 

Najpopularniejsze perfumy na TikToku: „Cloud” Ariany Grande

A skoro wiecie już mniej więcej, jak wyglądają najpopularniejsze perfumy na TikToku, pora bliżej przyjrzeć się ich zapachowi. Tym bardziej, że zapach „Cloud” jest naprawdę intrygujący. Łączy w sobie bowiem nuty słodkie i orientalne, dzięki czemu niepozbawiony jest pazura! W składzie znajdziecie więc lawendę, gruszkę i bergamotkę, które poczujecie w pierwszej chwili od rozpylenia zapachu. By następnie wyczuć pralinki (czekoladę!) oraz wanilię. By jednak nie było za słodko są też bardziej drapieżne nuty: kaszmir oraz piżmo. 

Wszystko to tworzy mieszankę, która uzależnia. Nie dziwi więc, że TikTokerki wprost oszalały na punkcie perfum.

@perfumejoy What perfume do you want to see in part 13? #perfume #aesthetic #softgirl #arianagrandecloud inhale exhale wild side. - oh

Fajna jest też idea, która wiąże się z powstaniem zapachu. 

„Uwielbiam spokojne piękno chmur – są jednocześnie magiczne i pocieszające. Chciałam odtworzyć to niesamowite uczucie – nadziei i szczęścia jednocześnie, a następnie podzielić się nim z moimi fanami na całym świecie” – powiedziała w jednym z wywiadów Ariana Grande, piosenkarka i właścicielka kosmetycznej marki, która zapach wypuściła na rynek w 2018 roku. Dodała także, że „Cloud” mają przynieść pocieszenie i dodać optymizmu każdemu, kto się nimi spryskuje. Dlaczego, by więc nie spróbować!