Pamiętacie głośną aferę sprzed kilku dni z Kylie Jenner w roli głównej, która jednym postem przyprawiła Snapchata o miliardowe straty? Jeśli ktoś myśli, że to jedyna platforma, która odczuła skutki niczym nieskrępowanych rozważań celebrytki, jest w błędzie. Media społecznościowe to naczynia połączone i nawet drobne zachwiania jednych, odbijają się szerokim echem na pozostałych. Nie inaczej sprawa ma się i w tym przypadku. Podsumowując – Snapchat stracił wiele i próbując otrząsnąć się po bolesnym upadku spowodowanym niekontrolowaną wylewnością celebrytki, nieoczekiwanie dał zarobić swemu rywalowi, Facebookowi.

Dzień po całym zdarzeniu, społecznościowy gigant odnotował niebagatelny wzrost wartości swoich akcji. I jak się okazuje - tylko na jednym poście Kylie Jenner zarobił dokładnie... 13 miliardów dolarów. Na giełdzie nieźle zawrzało!

Trzeba więc przyznać, że Snapchat drogo zapłacił za nieudany redesign ( a Facebook – sporo na nim zyskał). Kolejne zmiany przed wprowadzeniem skonsultuje z Kylie Jenner?

ZOBACZ TAKŻE: Kylie Jenner właśnie opublikowała pierwsze nagranie ze Stormi w roli głównej >>>