Marzyłyśmy o tym, by sklepy tej japońskiej marki pojawiły się w naszym kraju jeszcze w latach 90. Potem rzeczy tego brandu przywoziłyśmy i przywoziliśmy sobie z zagranicznej podróży. Następnie przyszedł czas na zakupy online, ale... W końcu nasze marzenia się spełniają. Uniqlo otworzyło swój pierwszy sklep w Polsce 27 października 2022 roku.

Japońska marka Uniqlo otwiera pierwszy sklep w Polsce

Minimalizm, jakość, ponadczasowość, ale i technologiczne zaawansowanie a nawet prekursorstwo – to pierwsze skojarzenia, które nasuwają się nam na myśl o marce Uniqlo, która została założona w 1949 roku. Idealna baza szafy. Wszystko, co trzeba i co nie wychodzi z mody: od prostych T-shirtow, przez wełniane swetry (choćby kaszmirowe i to w dobrej cenie!) po klasyczne jeansy. Ale też oczywiście dodatki, okrycia wierzchnie. Wszystko, co trzeba, aby wyjść z domu, ale totalnie obok sezonowych trendów. Mimo wszystko nudno nie jest, jeśli się tego obawiacie! Bo choć Uniqlo to raczej podstawowe kroje czy fasony, to wszystkie je oferuje w szerokiej kolorystyce. 

Niezmiernie cieszymy się, że po raz pierwszy w Polsce będziemy mogli osobiście spotkać się z klientami i przybliżyć im LifeWear – odzież tworzoną według naszych japońskich wartości: jakości, trwałości i prostoty. Decyzję o otwarciu sklepu stacjonarnego oparliśmy na doświadczeniach związanych z funkcjonowaniem sklepu internetowego UNIQLO w Europie. Wierzymy, że warszawski pop up store pozwoli nam jeszcze lepiej poznać polski rynek i opracować długoterminowe plany z nim związane – komentuje Taku Morikawa, prezes UNIQLO Europe.

fot. materiały prasowe

fot. materiały prasowe

Pop-up Uniqlo – pierwszy sklep japońskiej marki w naszym kraju

UNIQLO POP-UP pojawił się w Warszawie, w centrum, a dokładnie w przestrzeni Domów Towarowych Wars Sawa Junior. Zgodnie z zapowiedziami, że sklep ruszy jesienią 2022 roku. W jego ofercie znajdziemy kolekcje: kobiecą, męską i dziecięcą. Kultowe, lekkie jak piórko puchówki, które można łatwo spakować w podróż, miłe swetry, skarpetki w kolorze, o którym tylko zamarzymy, podkoszulki, których nie chcemy zdejmować... Póki co jest to pop-up store, ale marka w ten sposób chce zbadać polski rynek, który uznała za bardzo dla niej ważny w tej części Europy i liczy, że będzie mogła rozwijać się w naszym kraju.