Choć w ostatnich latach Inditex, właściciel marki Zara, miewał finansowe wzloty i upadki, minione miesiące pokazują, że hiszpański sklep odzieżowy ma się coraz lepiej. Na listopad zaplanowane zostało otwarcie największego na świecie salonu w Rotterdamie o powierzchni ponad 8 tysięcy metrów kwadratowych. Megabutik to powolne podążanie w ślady luksusowych marek takich jak Dior czy Tiffany & Co., które od lat adaptują na potrzeby wystawowe ogromne przestrzenie eleganckich i historycznych budynków. 

To jednak nie koniec nowości hiszpańskiego giganta. Kilka dni temu Zara otworzyła pierwszą na świecie kawiarnię marki w sklepie Mall of Emirates w Dubaju.

Zara otworzyła pierwszą na świecie kawiarnię 

Kawiarnie, cukiernie czy restauracje znanych marek nie są w świecie mody niczym nowym. Lokalami gastronomicznymi w swoim portfolio mogą pochwalić się m.in. Gucci, Versace, Burberry, Chanel, Louis Vouitton czy Prada. Do kawiarni ostatniego domu mody w londyńskim domu towarowym Harrods ustawiają się długie kolejki. Wygląda na to, że Zara postanowiła iść w ślady gigantów high fashion.

W Dubaju (ponownie) otwarty został flagowy sklep hiszpańskiej marki, który oferuje jeszcze większą przestrzeń, utrzymaną w awangardowym stylu. Klienci i klientki mogą spodziewać się najnowszych kolekcji i wykorzystania najnowszych technologii, które zapewnią zintegrowane doświadczenie pomiędzy zakupami online i stacjonarnie.

Zara ogłosiła również, że w oddziale Mall of The Emirates w Dubaju znajdzie się wydzielona kawiarnia, która będzie oferować specjalnie wyselekcjonowane posiłki, obejmujące kawę i herbatę Zara Home. Kawiarnia będzie nosić nazwę Zara Collective. Będzie to pierwsza kawiarnia Zary na świecie.

Wygląda na to, że hiszpańska marka w końcu znalazła rozwiązanie dla strudzonych i zmęczonych partnerów fanek sklepu odzieżowego.