Gdybyście mieli teraz wskazać najpopularniejsze marki odzieżowe, gdzie Polacy robią zakupy, jakie brandy byście wybrali? H&M? Może Reserved? Słusznie, bo z najnowszego badania przeprowadzonego przez agencję Inquiry wynika, że są to dwa z trzech najchętniej wybieranych sklepów. W tej pierwszej kupuje 22% badanych, w drugiej - 15%. To jednak nie czyni ich największą marką modową w naszym kraju, bo okazuje się, że najchętniej ubieramy się w Pepco!

Zobacz także: Urban Outfitters w końcu w Polsce! Wiemy, gdzie otworzy się pierwszy sklep

Polacy najchętniej kupują ubrania w Pepco, buty w CCC, a kosmetyki w Rossmanie

Zaskoczeni? Liczby mówią same za siebie. Z raportu BrandIndex wynika, że 30% Polaków chodzi na zakupy do Pepco. To ponad 40% kobiet i co 10 mężczyzna w naszym kraju. W ofercie Pepco, marki funkcjonującej na polskim rynku od 1999 roku i mającej obecnie 889 placówek na terenie naszego kraju, znajdziemy ubrania (dla kobiet, mężczyzn i dzieci), zabawki czy akcesoria do domu. To, czym produkty w Pepco kuszą klientów, to z pewnością niskie, bardzo atrakcyjne ceny. Podobnie zresztą, jak CCC, czyli z kolei najbardziej lubiana przez Polaków marka obuwnicza. 28% badanych robi tam zakupy. Nieco mniej, 15% w Deichmannie. Ogromną popularnością cieszą się międzynarodowe brandy sportowe, jak adidas (47%), Nike (40%) oraz Puma (36%).

Jeśli chodzi o zakupy spożywcze, tutaj bez niespodzianek. Z badania wynika, że ulubiony supermarket Polaków to Biedronka (75% ankietowanych), a zaraz za nim plasuje się Lidl i Żabka. Po kosmetyki najczęściej zaglądamy zaś do Rossmana, a do Castoramy, jeśli chodzi o materiały budowlane i wyposażenie domów.

Zobacz także: Wiemy, jaka jest najpopularniejsza marka odzieżowa w Polsce!