LEGO Polska i Iga Świątek pokazali, że kreatywność nie zna granic – kort tenisowy stał się Świąteczną Strefą Zabawy
Iga Świątek na chwilę zamieniła rakietę tenisową na klocki LEGO®, by wspólnie z dziećmi zaserwować „Świąteczny Secik”. W wyjątkowej strefie LEGO, która powstała na korcie tenisowym, najmłodsi tworzyli własne świąteczne dekoracje, uczestniczyli w rodzinnych aktywnościach i odkrywali radość wspólnego budowania. Wydarzenie pokazało, że kreatywność nie zna granic, a zabawa może pojawić się nawet tam, gdzie na co dzień toczy się sportowa rywalizacja. Kort wypełniła świąteczna atmosfera, rozmowy i śmiech, a Iga Świątek, znana ze swojej wytrwałości i pasji, tym razem inspirowała najmłodszych do odkrywania siły wyobraźni i radości płynącej ze wspólnego tworzenia.

Iga Świątek zbudowała z dziećmi „Świąteczny Secik”
W mikołajkowy weekend na kortach Warszawskiego Klubu Sportowego Mera miejsce miało wyjątkowe wydarzenie zorganizowane przez markę LEGO - pełne kolorów, kreatywności, wyobraźni, a także pasji do sportu. Dzieci i rodzice mogli wspólnie zbudować własny „Świąteczny Secik”, napisać list do Świętego Mikołaja, udekorować choinkę i po prostu bawić się. Gościem specjalnym wydarzenia była Iga Świątek, która na chwilę odłożyła rakietę, by razem z najmłodszymi budować z klocków LEGO i rozpocząć świąteczną zabawę.

Świąteczna Strefa Zabawy LEGO dostępna przez cały weekend
Wyjątkowa przestrzeń stworzona przez LEGO Polska pełna była radości tworzenia - od kolorowej strefy LEGO® DUPLO® dla najmłodszych, przez warsztaty ozdabiania choinek, aż po strefę budowania wioski Mikołaja i warsztaty „Zbuduj i zabierz do domu”, gdzie każdy uczestnik mógł zbudować własną ozdobę i zabrać ją na pamiątkę tego wydarzenia.

- Cieszymy się, że udało nam się połączyć wspólne wartości marki LEGO i Igi Świątek w tak nieoczywistym dla dzieci miejscu jak kort tenisowy. Wierzę, że takie momenty inspirują młode pokolenie do rozwijania swojej wyobraźni i odkrywania własnych kreatywnych ścieżek w kształtowaniu otaczającego świata – podsumowuje Baris Dilek, p.o. General Manager w Grupie LEGO na Polskę, Ukrainę i kraje bałtyckie.
Materiał promocyjny marki LEGO