Starbucks wprowadza Tie-Dye Frappuccino. Jego zdjęcia zdominują Instagram?
Starbucks wprowadza do swojej oferty nowe frappucino. Napój wygląda jakby był stworzony do instagramowych zdjęć.

Pogłoski o tym, że Tie-Dye Frappuccino ma pojawić się w Starbucksie, pojawiały się już od miesięcy. Teraz wiemy, że to prawda! Sieć kawiarni potwierdziła wprowadzenie do swojej oferty tęczowego napoju w środę, 10 lipca, za pośrednictwem tweeta.
„TAAAAK! #TieDye jest tutaj i nie potrwa to długo” - napisano na oficjalnym koncie Starbucksa na Twitterze. Frappuccino wygląda niczym przeniesione prosto z Pinteresta i idealnie wpasowuje się w obecne trendy, z pośród których tie-dye jest właśnie jednym z najgłośniejszych.
Zobacz także: Wiemy, jaką kawę Polacy najczęściej zamawiają w Starbucksie!
Kawa w wersji Tie-Dye z menu zniknie niestety bardzo szybko. Zgodnie z komunikatem prasowym Starbucks, frappé będzie dostępne tylko przez kilka dni, do wyczerpania zapasów produktów potrzebnych do jego zrobienia. I kolejna zła wiadomość jest taka, że limitowana nowość w ofercie Starbucksa oferują tylko kawiarnie w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie. Jednak jeśli planujecie wyprawę do USA, lub jesteście tam teraz na wakacyjnym wyjeździe, chyba już wiecie, co będzie kolejnym punktem Waszej podróży.
Chcesz zobaczyć tę treść?
Aby wyświetlić tę treść, potrzebujemy Twojej zgody, aby Twitter i jego niezbędne cele mogły załadować treści na tej stronie.