Za projektem stoją dwie marki, które w swoim stylu wiedzą, jak połączyć estetykę z autentycznym przekazem. Rossmann – bliska nam kobietom drogeria, która towarzyszy nam na co dzień. I Kopi – jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek biżuteryjnych ostatnich lat, znana z nietuzinkowych projektów inspirowanych naturalnymi formami i klimatem vintage. W tym duecie powstała kolekcja dwunastu unikalnych pinów, które łączą świat codziennych rytuałów pielęgnacyjnych z biżuteryjną symboliką i modowym sznytem.

Rossmann x Kopi
Fot. Joanna Małolepsza

Oficjalna premiera kolekcji odbyła się 17 lipca w warszawskim butiku Kopi przy ulicy Oleandrów 4. To miejsce, które już samo w sobie emanuje estetyką – a tego dnia stało się przestrzenią dla wszystkich, którzy chcieli na chwilę wejść do świata Piniar. Wnętrze w odcieniach czerwieni, stylowe ubrania, dodatki w postaci pinów i charmsów – wszystko zostało zaaranżowane tak, by każdy mógł poczuć klimat akcji i przymierzyć do siebie jej przesłanie. Goście bawili się modą, robili selfie… ale też – i to najważniejsze – zapoznawali się z przekazem, jaki niosą za sobą piny.

Bo ta kolekcja to nie tylko styl, to też głos. Dosłownie.

Rossmann x Kopi

Jak zdobyć pina?

Co miesiąc w aplikacji Rossmann PL pojawi się nowy pin oraz przypisane do niego zadania. Po ich ukończeniu wystarczy pokazać aplikację przy kasie w drogerii i… gotowe! Pin ląduje w waszych rękach, a wy oficjalnie dołączacie do społeczności Piniar.

Piny możecie nosić, jak tylko chcecie – na kurtce, torbie, jeansach, bucie. Nie ma jednej instrukcji. Na dedykowanej stronie akcji znajdziecie też garść inspiracji – pomysłów na to, jak stylowo wpleść te małe dzieła sztuki w swoje codzienne outfity.

Rossmann x Kopi
mat. prasowe

Piny od Rossmanna i Kopi - 12 wyjątkowych modeli

Każdy pin to inny wzór – i każdy niesie za sobą przesłanie. Po odebraniu pina w drogerii Rossmann, w aplikacji pojawia się specjalna głosówka. To nie tylko miły dodatek – to inspirujący i wzmacniający komunikat. To moment, w którym pin "przemawia" do nas i przypomina, jak ważne jest, by powiedzieć sobie coś dobrego.

Rossmann x Kopi
Fot. Joanna Małolepsza

Pierwszy pin z kolekcji to dłoń. Prosty, a jednocześnie bardzo wymowny symbol. Jego przekaz mówi: „Przybij sobie piątkę – jesteś 10 na 10”. I choć to tylko kilka słów, ich znaczenie jest ogromne – zwłaszcza w czasach, gdy tak łatwo w siebie zwątpić.

Wystarczy spojrzeć na tę przypinkę, dotknąć jej palcami i… przypomnieć sobie, że zasługujemy na uznanie. Od siebie samych.

Rossmann x Kopi
mat. prasowe

Co dalej?

Piny to dopiero początek! Do tej kolekcji już wkrótce dołączą sezonowe naklejki, również zaprojektowane przez Kopi. A potem – kolejna niespodzianka, zatem warto trzymać rękę na pulsie. I na aplikacji Rossmann PL.

Rossmann x Kopi
Fot. Joanna Małolepsza

Chcecie zdobyć swoje piny? To idealny moment, by dołączyć do tej pozytywnej akcji. Bo #Piniary wiedzą, że dobry styl to także wartości i emocje.

Materiał promocyjny marki Rossmann.