Lacoste żegna się z krokodylem. Wiemy, jak będzie wyglądać nowe logo marki!
Jak zmieni się kultowe logo marki?

Chyba wszyscy dobrze znamy małego krokodylka, który od wielu lat pełni zaszczytną funkcję logo na produktach Lacoste. Teraz ustąpi on miejsca dziesięciu innym zwierzętom, a dokładniej: dziesięciu zagrożonym gatunkom. Nie martwcie się, krokodyl nie odchodzi na zawsze. Po prostu tak wygląda nowa kampania Lacoste, która postanowiła zawalczyć o stworzenia w niebezpieczeństwie wyginięcia.
W limitowanej edycji, będącej efektem współpracy francuskiego oddziału Lacoste z organizacją Save Our Species, pojawiło się dokładnie 1775 białych koszulek polo. Skąd taka liczba? Otóż, odpowiada ona liczbie zagrożonych zwierząt, np. powstało 40 egzemplarzy z birmańskim żółwiem Batagur, bo dosłownie tylko tyle osobników tego gatunku pozostało jeszcze na świecie. Poza nim, na koszulkach pojawił się także morświn kalifornijski, tygrys sumatrzański, nosorożec jawajski i sześć innych mini zwierzątek.
ZOBACZ TAKŻE: Sprawdź, ile zarabiałabyś jako mężczyzna >>>
Koszt jednej takiej koszulki to 150 euro, czyli mniej więcej 600 złotych. Cena t-shirtów nie zniechęciła jednak miłośników mody i sprzymierzeńców Matki Natury, ponieważ rozeszły się od razu po premierze kolekcji.
Chcesz zobaczyć tę treść?
Aby wyświetlić tę treść, potrzebujemy Twojej zgody, aby Instagram i jego niezbędne cele mogły załadować treści na tej stronie.
Chcesz zobaczyć tę treść?
Aby wyświetlić tę treść, potrzebujemy Twojej zgody, aby Instagram i jego niezbędne cele mogły załadować treści na tej stronie.